Final Fantasy 16 i Star Wars Jedi: Survivor wciąż z kiepską wydajnością w trybie 60 fps. Test animacji na PS5

Gry
1275V
Ff16 grafika
Bartosz Dawidowski | 29.08.2023, 09:45

Czasem warto wrócić do nieco starszych gier, wydanych kilka miesięcy temu, by zobaczyć czy deweloperom udało się zoptymalizować kod danej produkcji, która miała problemy z frameratem w dniu premiery. Dziś mamy okazję przyjrzeć się technicznym aspektom FF16 i Star Wars Jedi Survivor.

W tym przypadku możemy przyjrzeć się, jak obecnie wygląda sytuacja z aspektami technicznymi Final Fantasy 16 oraz Star Wars Jedi: Survivor na PS5. Temat sprawdziła redakcja GamingTech na YouTube.

Dalsza część tekstu pod wideo

"Niestety nie zmieniło się nic przez te miesiące. I to w exclusivie na PS5. Final Fantasy 16 nie jest przecież dostępne na innych platformach. Gra jest wciąż oferowana na sprzęcie Sony z kiepską wydajnością" - stwierdza GamingTech.

Problemy techniczne FF16 związane są z trybem 60 fps, który podczas walk generuje najczęściej ok. 50 klatek animacji na sekundę, spadając nawet do poziomu 42-45 fps. Niewiele lepiej sytuacja wygląda w Star Wars Jedi: Survivor, w którym wciąż raczeni jesteśmy niestabilnym frameratem, spadającym często w okolice 45 fps.

"Zacięcia animacji w Star Wars Jedi Survivor występują prawie cały czas na obu konsolach. Taka wydajność jest nie do zaakceptowania w mojej opinii. (…) VRR nie może działać normalnie z frameratem spadającym poniżej 48 fps" - stwierdza

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XVI.

Źródło: https://youtu.be/ajNgs5ZqUk0

Komentarze (107)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper