Figurka z kolekcjonerki Spider-Mana 2 sprawi „przyjemność”. Gracze reagują na „wpadkę” PlayStation
Brytyjski oddział PlayStation zachęcał do kupienia edycji kolekcjonerskiej Spider-Mana 2, wywołując spore zamieszanie wśród obserwatorów. Wpis spotkał się z ogromnym odzewem, uzyskując ponad 86 mln zasięgu i nie wiadomo, czy jest związany z niefortunnym doborem słów, czy jednak był celowym działaniem mającym na celu niecodzienną promocję produkcji.
Głównym przeciwnikiem Petera Parkera i Milesa Moralesa w Spider-Manie 2 będzie Venom. Postać została uwieczniona także na efektownej figurce będącej częścią specjalnego wydania gry – projektanci gadżetu podkreślili skalę bohatera i jego fizyczną przewagę nad Pająkami, przygotowując bardzo dopracowaną statuetkę.
Sony zaoferuje 48-centymetrową figurkę Venoma, która była dość nietypowo opisywana przez PlayStation UK:
Spraw sobie przyjemność 19-calowym Venomem i nie tylko dzięki edycji kolekcjonerskiej Marvel's Spider-Man 2. #SpiderMan2PS5
Treat yourself to 19-inches of Venom and more with the Marvel's Spider-Man 2 Collector's Edition. #SpiderMan2PS5
— PlayStation UK (@PlayStationUK) September 4, 2023
Pre-order here: https://t.co/IH1Z0n3CyV pic.twitter.com/siKtMzSz4s
Odbiorcy automatycznie podchwycili podtekst, komentując rozmiar statuetki z Venomem, żartując i przesyłając różnego rodzaju docinki nawiązujące do tematu. Post został wyświetlony ponad 86,5 mln razy, zyskał ponad 71 tysięcy polubień, a wielu obserwatorów komentuje wiadomość bardzo jednoznacznie.
— ScreenTime (@screentime) September 4, 2023
— nuce (@nuce_absolute) September 4, 2023
„Masz na myśli figurkę, prawda?”
— GTA 6 Info (@GTASixInfo) September 5, 2023
19 cali...
19 inches of... pic.twitter.com/p8YzFpZLZd
— Spider-Man Shots 📸 (@SpiderManShots) September 4, 2023
— Ryan Penagos (@AgentM) September 4, 2023
— Hype Your Games (@HypeYourGames) September 4, 2023
Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, a działy odpowiadające za promocję i social media stosują różne taktyki, by nieco ożywić społeczność oraz zwiększyć bazę potencjalnych klientów. Materiał na pewno dotarł do znacznie większego grona odbiorców niż oczekiwano i osiągnął pewien cel ;)...
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Marvel's Spider-Man 2.