James Bond powraca w nowej formule. 007: Road to a Million na zwiastunie
Zanim doczekamy się pierwszych szczegółów na temat 26. filmu o przygodach agenta 007, możemy sprawdzić w ramach Amazon Prime Video najnowszy reality show utrzymany w klimacie szpiegowskich produkcji. Program zadebiutuje na platformie już w listopadzie.
Po przejęciu MGM przez Amazon spore zainteresowane budziła kwestia rozwoju marki James Bond – kultowa seria nieustannie przyciąga przed ekrany wielu widzów, dlatego też można było sądzić, że koncern ochoczo wykorzysta jej potencjał, tworząc kolejne projekty. Wiemy jednak, że kontrolę kreatywną nad produkcjami o agencie sprawuje Eon Productions pod przewodnictwem Barbary Broccoli i Michaela Wilsona. Już w 2021 roku producentka zapewniała, że wytwórnia pracuje nad filmami kinowymi.
Amazon jednak wyłożył kasę na stół i zaproponował stworzenie programu utrzymanego w stylu Jamesa Bonda. „007: Road to a Million” zadebiutuje na Prime Video już 10 listopada i zabierze nas do rozmaitych miejscówek, w których odbywały się misje sławnego bohatera – to pierwsze tego typu przedsięwzięcie telewizyjne, które otrzymało licencję od EON Productions.
Prace nad programem trwały od kilku lat, a główne założenia koncentrują się na rywalizacji o 1 mln funtów – śmiałkowie będą uczestniczyć w szeregu wyzwań nawiązujących do misji Jamesa Bonda, przeniosą się do kultowych miejscówek na Jamajce, w Wenecji czy na północno-zachodnim wybrzeżu Szkocji.
Brian Cox, aktor znany z „Sukcesji” czy „Tożsamości Bourne'a”, wcieli się w postać tzw. „kontrolera”, który będzie kontrolował przebieg konkurencji, stawiając przed uczestnikami nowe zadania i trudności do przezwyciężenia. Poniżej możecie zobaczyć pełen zwiastun programu.