Telltale Games zwolniło „większość pracowników”. The Wolf Among Us 2 może nie powstać
W marcu Telltale Games potwierdziło opóźnienie premiery The Wolf Among Us 2 podkreślając jednocześnie, że zespół potrzebuje więcej czasu, by przenieść grę na Unreal Engine 5. W obliczu najnowszych doniesień nie możemy jednoznacznie stwierdzić, czy istnieje szansa, że kiedykolwiek zagramy w oczekiwaną produkcję.
Studio lata temu zapewniło kilka niezapomnianych historii, jednakże z czasem docierały do nas coraz bardziej niepokojące wiadomości. W 2018 roku Telltale Games z dnia na dzień pozbyło się prawie wszystkich pracowników. Po roku zespół powrócił dzięki nowemu właścicielowi, który zatrudnił część specjalistów posiadających doświadczenie w rozwoju gier przedsiębiorstwa.
Nad niepokojącym stanem studia pochylił się Jonah Huang, artysta przerywników filmowych, który przyznał, że wraz z początkiem września Telltale Games zwolniło „większość” pracowników.
To bolesny temat, ale czuję, że muszę go dodać w temacie zwolnień w grach: Telltale zwolniło większość z nas na początku września. Nie mogę zdradzić statusu TWAU2 (NDA).
Teraz skupiam się na tym, co dla mnie ważne - mojej własnej grze i następujących słowach: Branżo gier, musimy się zjednoczyć.
Deweloper potwierdził, że podpisał umowę, dlatego w ramach pakietu odpraw nie może ujawnić niczego, co „wyrządziłoby jakąkolwiek szkodę firmie Telltale”. Obecnie nie możemy liczyć na szczegóły zdradzające, jak dokładnie wygląda stan The Wolf Among Us 2, lecz biorąc pod uwagę zwolnienia, projekt najprawdopodobniej nie jest rozwijany.
Nasz zespół był bardzo mały i byłem naprawdę podekscytowany grą. Telltale nie opublikowało jeszcze żadnych informacji na temat tego, co się wydarzyło – dodał Huang.
W ostatnich wiadomościach artysta wielokrotnie podkreślał, iż nie chce działać na szkodę studia, jednakże postanowił podzielić się tym, jak czuł się z powodu zwolnienia.