Xbox szykuje graczy na „ekscytującą przyszłość”. Aaron Greenberg podkreśla gigantyczny wynik zwiastuna
Microsoft w zeszłym tygodniu oficjalnie kupił Activision Blizzard, tym samym dołączając do swojej rodziny twórców Call of Duty, Overwatch, Candy Crush czy Diablo. Szef marketingu korporacji przygotowuje graczy na następne działania i zwiastuje „ekscytującą przyszłość”.
69 mld dolarów wydał gigant z Redmond, by znacząco rozszerzyć swoje struktury o kolejne zespoły deweloperskie. Przejęcie Activision Blizzard jest największą transakcją w naszej branży, która ze względu na skalę gigantycznie rozszerzy możliwości produkcji gier first-party – już w zeszłym tygodniu mogliśmy sprawdzić, jak prezentują się nowe struktury Xboksa.
Transakcję skomentował Aaron Greenberg, szef marketingu Xboksa, który dostrzegł, że na samym X (Twitter) zwiastun witający Activision Blizzard w rodzinie osiągnął kapitalny wynik 25 mln odtworzeń.
25 milionów wyświetleń i rośnie dzięki wam wszystkim, co za ekscytująca przyszłość przed nami! #TeamXbox
25 million views and growing thank to all of you, what an exciting future ahead! 💚 #TeamXbox https://t.co/7vPEtpSdyq
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) October 15, 2023
Obecnie tylko na jednym serwisie materiał został odtworzony ponad 28 mln razy, a musimy pamiętać, że film udostępniono także na YouTube – na głównym koncie Microsoftu zwiastun uzyskał 1,1 mln wyświetleń.
To naprawdę okazałe rezultaty, które pokazują, że gracze śledzą działania Amerykanów. Co tu dużo mówić, opracowany trailer, wykorzystujący bohaterów z różnych światów, ma podniosły, zwracający uwagę klimat.
Szef marketingu Xboksa z nieukrywaną pewnością zapowiedział, że „ekscytująca przyszłość” nadciąga. Jak na razie Microsoft nie ogłosił, czy zorganizuje specjalne wydarzenie przedstawiające plany Activision Blizzard na kolejne miesiące. Przypomnijmy, że stosowny event koncentrujący się na zespołach Bethesdy miał miejsce niedługo po dołączeniu studiów.