Lies of P przyciągnęło wielu graczy. Studio chwali się najnowszym wynikiem gry dostępnej w Xbox Game Pass
Neowiz i Round8 Studios mają powody do zadowolenia. Całkowicie nowe IP – mroczna i bardzo brutalna przygoda Pinokia – znalazła się nie tylko w abonamencie Xbox Game Pass, ale przyciągnęła całkiem sporo graczy przed ekrany. Twórcy pochwalili się wynikiem sprzedaży.
Lies of P już od pierwszej prezentacji zapowiadało się na całkiem obiecujący projekt. Z pozoru nieoczekiwane połączenie historii drewnianego chłopca osadzonej w niebezpiecznym mieście Krat stylizowanym na metropolie z okresu Belle Époque z gatunkiem soulslike przyniosło naprawdę zadowalający efekt, który doceniło wielu odbiorców. Zresztą średnia na poziomie 82% (Opencritic) i powtarzające się śmiałe opinie o „największej niespodziance tego roku” w pewnym stopniu są odpowiedzią na starania deweloperów.
To zainteresowanie widać także w najnowszych wynikach gry. Lies of P przekroczyło rezultat 1 mln sprzedanych egzemplarzy – ekipy Neowiz oraz Round8 Studios podziękowały graczom za wsparcie i wkroczenie do mrocznego miasta Krat.
Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność wszystkim mieszkańcom Krat. Dziękujemy wszystkim, którzy nam pomogli i nam towarzyszyli,, mamy nadzieję, że dołączycie do naszych przyszłych podróży.
#LiesofP
Ostatnie zdania zamieszczone we wpisie jednocześnie sugerują następne plany i przedsięwzięcia koreańskiego zespołu. Szybko po premierze produkcji sporo mówiło się o historii, którą w następnej kolejności mogliby wykorzystać twórcy – jedna ze scen z Lies of P sugerowała sięgnięcie po całkowicie inną opowieść.