Vampire: The Masquerade Bloodlines 2. Twórcy pokazują lokacje z wielokrotnie opóźnianej gry AAA
Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 wciąż powstaje. Po tym jak gra została "zaprezentowano na nowo" Paradox Interactive publikuje kolejne wpisy na oficjalnym blogu produkcji.
Po ogromnych problemach produkcyjnych, które sprawiły, że doszło do przetasowań w zespole twórców Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 Paradox zapewnia, że projekt jest na dobrej drodze do pojawienia się na rynku.
Tym razem wydawca ujawnił kilka screenshotów z lokacji, które zwiedzimy w Vampire: The Masquerade Bloodlines 2, którego akcja rozgrywa się w deszczowym Seattle. Grafiki czekają na was w galerii poniżej. Deweloperzy podkreślają, że przyjęli estetykę "neo-noir", czyli sposób wyrazu wskrzeszający formę starych kryminałów noir. Jako inspiracje ekipa wymienia nowego "Blade Runnera" i "Johna Wicka".
Autorzy tak opisują Seattle, które zwiedzimy w grze:
"To nie będzie replika w skali 1:1, ale stworzyliśmy nasze Seattle, spędzając dużo czasu na badaniach za pomocą Google Earth, studiując mapy i składając wizyty w tej metropolii w realu. Nie braliśmy wszystkiego dosłownie, ale próbowaliśmy uchwycić duszę miasta i nadać mu wampirzy charakter. Koncentrujemy się na tworzeniu świata, który funkcjonuje pomiędzy światem żywych. Ciemne miejsca na obrzeżach ulic i wieżowców świata żywych. Przyjrzeliśmy się także innym amerykańskim miastom, takim jak Nowy Jork i San Francisco.
Śnieg jest ważnym elementem wyglądu miasta. On zmienia kształty i charakter ulic, dachów i budynków. Wypełnia powietrze wokół ciebie, tworząc piękny nastrój. Noir słynie z deszczu, ale my uwielbiamy, jak prezentuje się w tej estetyce również śnieg".
Według informacji ujawnionych we wrześniu Bloodlines 2 zadebiutuje na rynku dopiero jesienią 2024 r.