Iron Man od EA nadal znajduje się w pre-produkcji. Studio skorzysta z pomocy fanów

Gry
938V
Iron Man EA
Iza Łęcka | 20.10.2023, 07:35

13 miesięcy temu Electronic Arts oficjalnie ogłosiło prace nad grą z Tonym Starkiem w roli głównej. Najnowsze doniesienia wskazują, że jeszcze sobie poczekamy na pierwsze materiały oraz finalny efekt, bowiem projekt wciąż raczkuje.

Nie spodziewajmy się rychłej premiery Iron Mana od Electronic Arts. Korporacja mierzy się z ambitnym tytułem i potrzebuje naprawdę sporo czasu, by zrealizować produkcję, która zaprezentuje najwyższą jakość.

Dalsza część tekstu pod wideo

Patrick Klaus, dyrektor generalny Motive, opublikował nową wiadomość, w której podkreślił, że od zeszłego roku, czyli od momentu ujawniania Iron Mana, wiele się wydarzyło. Zespół dostarczył na rynek remake Dead Space i dopiero od tego momentu był w stanie całkowicie skoncentrować się na nowym projekcie.

Superbohaterski tytuł nadal znajduje się na „wczesnym etapie pre-produkcji”, a deweloperzy chcą mieć pewność, że stworzyli najsolidniejsze podstawy, które będą mogli rozwijać. Motive ponownie skorzysta z pomocy fanów IP, by mieć pewność, że przygoda od samego początku spełnia wysokie standardy – świadkami identycznego podejścia i nawiązania bliskiego kontaktu ze społecznością byliśmy także w przypadku Dead Space Remake.

Od tego czasu nasza uwaga skupiła się na projekcie Iron Man, dając nam możliwość pracy (i zabawy!) z kolejną niezwykłą marką. Wciąż jesteśmy na wczesnym etapie pre-produkcji i nie spieszymy się, aby upewnić się, że stworzyliśmy najlepsze możliwe podstawy do rozwoju. Ale już teraz znajdujemy tak wiele możliwości odkrywania historii, projektowania i rozgrywki z Iron Manem, a ekscytujące jest obserwowanie, jak wyobraźnia zaczyna ożywać. Nawet na tak wczesnym etapie procesu stworzyliśmy Radę Społeczności złożoną z fanów Iron Mana i Marvela. Podobnie jak w przypadku Dead Space, będą oni oferować opinie na temat prawie wszystkiego w trakcie procesu rozwoju.

Potwierdziły się również plotki, według których Iron Man powstaje na Unreal Engine 5. Decyzja powinna mieć bezpośrednie odzwierciedlenie w jakości produkcji.

W międzyczasie wybraliśmy Unreal Engine 5 jako nasz silnik gry, aby umożliwić zespołowi programistów pracę nad magią i stworzenie czegoś naprawdę wyjątkowego.

Bardzo cieszy wiadomość, że studio Motive po raz kolejny dąży do zaoferowania najwyższej jakości, lecz nie powinniśmy mieć złudzeń – wiele na to wskazuje, że na przygodę przyjdzie nam zaczekać nawet kilka lat. Oby tylko ekipa wyrobiła się przed końcem aktualnej generacji...

Źródło: EA Motive

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper