Spider-Man 2 to "triumf techniczny". DigitalFoundry porównuje grafikę w trybie wydajności i jakości
Redakcja DigitalFoudry postanowiła wziąć pod lupę aspekty techniczne Marvel's Spider-Man 2, przyglądając się przede wszystkim różnicom między trybem wydajności i jakości.
Oczywista jest różnica w płynności animacji między trybem animacji i wydajności. Pytanie jak duże kompromisy wizualne czekają na nas po wybraniu modułu podbitej płynności animacji? To przede wszystkim niższa natywna rozdzielczość obrazu, co DigitalFoundry prezentuje w 7 minucie nagrania. Z gry znikają też w trybie wydajności liczne refleksy świetlne z wielu powierzchni, co widać w 2 minucie filmiku. Być może najbardziej rzucającym się w oczy motywem jest brak realistycznych odbić obrazu w szybach samochodów w trybie wydajności, co widać w 3 minucie filmiku. Co ważne - zachowujemy w trybie wydajności odbicia światła w szybach budynków.
Kolejne różnice między dwoma trybami, to słabiej prezentująca się roślinność. Na większych dystansach widać też znaczące zmniejszanie zagęszczenia liczby NPC-ów w trybie wydajności.
Spider-Man 2 sprawia bardzo dobre wrażenie w obu trybach wizualnych. Digital Foundry poleca moduł wydajności, zaznaczając jednak, że tytuł działa równie dobrze w 30 fps i jest idealny dla osób szukających wyższej rozdzielczości, którym nie przeszkadza niższy frame rate. "To kolejny triumf techniczny studia Insomniac" - takimi słowami redakcja kończy swoją analizę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Marvel's Spider-Man 2.