Netflix Gaming pożera miliony, ale „mniej niż 1%” subskrybentów korporacji gra w produkcje

Gry
1271V
Netflix Gry
Wojciech Gruszczyk | 24.10.2023, 12:36

Netflix systematycznie ogłasza następne produkcje, które trafiają do Netflix Gaming, ale okazuje się, że tylko garstka graczy cieszy się grami za sprawą korporacji. Najnowsze dane potwierdzają, że przynajmniej aktualnie starania giganta nie przynoszą wielkich rezultatów.

Ostatni raport finansowy korporacji Netflix potwierdził kilka ciekawych informacji. Walka z dzieleniem haseł przynosi świetne wyniki, ponieważ platforma posiada już ponad 247 mln użytkowników na całym świecie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak jednak podaje CBNC – tylko nieliczni klienci interesują się działem gier Netflixa. Firma analityczna Apptopia sprawdziła zainteresowanie Netflix Gaming i we wrześniu średnio zaledwie 2,2 mln użytkowników grało w jedną lub więcej gier dziennie. Jest to mniej niż 1% użytkowników.

Gry oferowane przez Netflix miały zostać pobrane zaledwie 70,5 mln razy na całym świecie, a oferta Netflix Gaming wciąż rośnie i została ostatnio rozbudowana z 24 do aż 77 produkcji.

Netflix uważa, że jest to długoterminowy projekt, by zbudować dodatkową ofertę dla klientów, ale przynajmniej aktualnie tylko nieliczni gracze dostrzegają możliwość rozgrywki na smartfonach i tabletach.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że Netflix inwestuje coraz więcej w naszą branżę, czego najlepszym przykładem jest wykupienie na wyłączność Football Manager 2024 Mobile. Firma przejęła nawet Night School Studio i zapewniła Oxenfree 2 w ramach abonamentu, ale jak widać nie przyniosło to wielkich rezultatów.

Netflix podobno stara się, by w przyszłości oferować gry również na dużym ekranie przez streaming, a nawet według plotki gigant chce stworzyć „własne GTA”.

Źródło: Gamesindustry.biz

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper