Don't Scream. Horror stworzony w Unreal Engine 5 na gameplayu i zwiastunie premierowym
Coraz częściej twórcy gier korzystają z estetyki kojarzącej się z wykonaniem filmu "Blair Witch Project" z 1999 roku, stylizując swoje produkcje na materiał zarejestrowany tanią kamerą. Jednym z takich projektów jest Don't Scream.
Don't Scream zadebiutuje na rynku już 27 października. W tym dniu tytuł wejdzie do dystrybucji na Steam - początkowo tylko we Wczesnym Dostępie.
Don't Scream to horror stworzony w Unreal Engine 5, wymagający do działania posiadania włączonego… mikrofonu. Głównym wyzwaniem ma być tutaj bowiem powstrzymywanie się od krzyków przerażenia. Jak łatwo się domyślić jest to bardziej ciekawostka niż pełnoprawna produkcja. Przejście Don't Scream ma zajmować ok. 20 minut. Autorzy zapowiadają, że każde rozpoczęcie wyprawy generować będzie przerażające sytuacje i momenty w innym czasie i lokacjach.
Poniżej czeka na was zwiastun premierowy i trochę rozgrywki z Don't Scream.