Święta z PS5 i PS5 Slim? Sony oczekuje „jednej z najlepszych sprzedaży” w historii
Japoński producent wrzucił na rynek Spider-Mana 2, natomiast wkrótce do pierwszych użytkowników trafią PS5 Slim oraz PlayStation Portal. Przedstawiciele korporacji są pewni, że przygoda Petera Parkera oraz Milesa Moralesa wpłynie na kapitalny kwartał działalności.
PlayStation 5 cieszy się znakomitym zainteresowaniem wśród klientów, choć od premiery nie brakowało pewnych trudności. Sony niezwykle długo mierzyło się z wyzwaniem dostarczenia wystarczające liczby zestawów konsol, by zaspokoić oczekiwania graczy, czego nie ułatwiały kłopoty w dostępności półprzewodników, w łańcuchach dostaw czy zmieniające się warunku ekonomiczne. Od początku 2023 roku jesteśmy jednak świadkami sporej zmiany, w wyniku której z większą łatwością można sięgnąć po sprzęt.
Eric Lempel, rozmawiając z redakcją Barron, wspomniał o oczekiwaniach Sony. Firma wierzy, że najbliższe tygodnie przyniosą rekordową sprzedaż PS5.
Nasze prognozy dotyczące PlayStation 5 są naprawdę dobre. Spodziewamy się jednego z najsilniejszych sezonów w naszej historii pod względem sprzedaży konsol. To połączenie świetnego produktu, który mamy, i tytułów, które wydano od premiery, a także najnowszego Marvel’s Spider-Man 2.
Sony chce osiągnąć najlepszy świąteczny okres w swojej historii, co bez wątpienia będzie pewnym wyczynem. Pomóc ma jednak Spider-Man 2 oraz gry third-party – jak wiadomo Japończycy mocno promują między innymi Call of Duty: Modern Warfare 3, dlatego przygotowali nawet specjalne zestawy PS5 oraz PS5 Slim ze strzelanką Microsoftu.
Producent w zasadzie bazuje na jednej nowej produkcji PlayStation Studios, tytułach od zewnętrznych zespołów oraz katalogu wcześniej wydanych pozycji. Sony może mieć jednak plan, by wyprzedać starsze, aktualne, modele PlayStation 5, które znajdą się na promocjach – w przyszłości będzie bowiem dostępna "odchudzona" wersja konsoli.