Cities: Skylines 2 z patchem poprawiającym szokująco niską wydajność. Autorzy obiecują dalsze ulepszenia

Gry
3456V
Cities 2
Bartosz Dawidowski | 27.10.2023, 11:06

Cities: Skylines 2 weszło na rynek w słabym stanie technicznym, z optymalizacją rozkładającą na łopatki nawet najmocniejsze pecety. Deweloperzy próbują naprawić swoją produkcję.

Colossal Order i Paradox Interactive opublikowały pierwszy popremierowy patch do Cities: Skylines 2. Zgodnie z obietnicami deweloperzy zajęli się przede wszystkim ulepszaniem bardzo niskiej wydajności nowego city builder. Aktualizacja wprowadza szereg ważnych korekt, które mają zwiększać frame rate w Cities: Skylines 2. To przede wszystkim zmiany w mechanizmie Level of Detail (LOD). Autorzy już obiecują, że to tylko początek ulepszeń na tym polu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Główne zmiany w patchu 1.0.11 do Cities: Skylines 2:

  • Zmiany w LOD, tak by był niezależny od renderowanej rozdzielczości, co zapewni lepszą wydajność przy wysokich rozdzielczościach.
  • Optymalizacje mgły.
  • Optymalizacje efektu głębi ostrości.
  • Ulepszenia globalnego oświetlenia.
  • Optymalizacje zmniejszające mikrozacięcia na wielu konfiguracjach.
  • Naprawiono zawieszanie gry w kilku przypadkach.

Ogromne problemy z optymalizacją Cities: Skylines 2 wydają się jednym z głównych powodów opóźnienia wydania gry na Xbox Series X|S. W tej sytuacji trudno wierzyć, że strategia pojawi się w dystrybucji konsolowej w listopadzie (wciąż czekamy na dokładny termin premiery).

Źródło: https://techraptor.net/gaming/news/cities-skylines-2-gets-first-of-several-patches-to-improve-performance-following-flawed

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper