Quantum Error. Koszty produkcyjne zwróciły się przed premierą dzięki preorderom cyfrowym na PS5
Quantum Error trafi na rynek, w pierwszej kolejności na PlayStation 5, dopiero za kilka dni. Już teraz jednak, jeszcze przed premierą, autorzy mówią o sukcesie sprzedażowym tej produkcji.
Studio TeamKill Media ogłosiło, że już zwróciły się koszty produkcyjne Quantum Error. Premiera gry odbędzie się 3 listopada (na razie tylko na PS5), ale wpływy z preorderów są na tyle duże, że deweloperzy pochwalili się, że już wychodzą na swoje - tylko na bazie sprzedaży cyfrowych preorderów. TeamKill Media dziękuje za to wsparcie w komunikacie na Twitterze;
"Chcemy przytulić każdego, kto kupił przedpremierowo Quantum Error. Wczoraj uzyskaliśmy sprzedaż pokrywającą nasze koszty produkcyjne - i to tylko z tytułu cyfrowych preorderów.
Jesteście wszyscy najlepsi i nie możemy się już doczekać, byście zagrali w Quantum Error!" - stwierdzili autorzy gry.
Premiera Quantum Error na XSX/XSS została opóźniona przez "wolniejszy SSD od PS5" - jak twierdzą deweloperzy.
We want to give everyone who has pre-ordered Quantum Error the biggest thank you and hug ever! 🙏😇🙏
— QUANTUM STATE (@Quantum_Error) October 29, 2023
As of last night we have made back our budget we put into the game over it’s development time on digital pre-orders alone!
All of you are the best and we can’t wait for you to… pic.twitter.com/62qRlzMvef