Cities: Skylines 2. Wydawca obiecuje częste patche i poprawę niskiej wydajności gry
Cities: Skylines 2 zaraz po premierze otrzymało patch poprawiający wydajność produkcji. Deweloperzy zapowiedzieli, że to tylko początek całej serii łatek.
Prezes Colossal Order napisała, że rozczarowanie społeczności fanów "jest zrozumiałe w momencie gdy problemy techniczne przysłoniły radość z premiery Cities: Skylines 2". Mariina Hallikainen obiecała, że Colossal Order zrobi wszystko, by zwiększyć optymalizację rzeczonej produkcji. Inne nadciągające zmiany to poprawki gameplayowych bugów, korekty błedów interfejsu oraz ulepszenia w działaniu ekonomii gry.
Deweloperzy, według słów Halliainen, pracują aktualnie nad "sposobami na przyspieszenie procesu patchowania, tak by gracze nie czekali długo na poprawki". Problemem wciąż jest system LOD używany przez Colossal Order. Pierwsza aktualizacja udoskonaliła wydajność na tym polu, ale największe zmiany mają zostać jeszcze wdrożone.
Warto pamiętać, że Cities: Skylines 2 zmierza też na konsole, co zapewne wymusi na Colossal Order dalsze optymalizacje. Pozostaje czekać na dalsze komunikaty od studia. Edycja gry na Xbox Series X|S wciąż nie została opatrzona dokładnym terminem premiery, więc możliwe, że zespołowi niestety nie uda się wprowadzić gry na rynek konsolowy w listopadzie, jak zapowiadano.