Cities Skylines 2. Deweloperzy poprawiają tragiczną wydajność gry i eliminują bugi w drugiej aktualizacji
Wczoraj szefowa Paradox Ineractive obiecywała przyspieszenie tempa wydawania aktualizacji dla Cities: Skylines 2. Już dzisiaj mamy pierwsze efekty tej postawy.
Colossal Order i Paradox Interactive ostro zabrały się do poprawiania Cities: Skylines 2, gry która trafiła na rynek w opłakanym stanie technicznym (nawet najmocniejsze gamingowe pecety mają problem z frame ratem wyższym niż 30 fps w 4K). Deweloperzy właśnie opublikowali aktualizację 1.0.12F1, która naprawia kilka bugów, które mogły prowadzić do zawieszania się Cities: Skylines 2.
Autorzy nie zapomnieli o optymalizacjach grafiki. Wydajność GPU ma wzrosnąć w niektórych przypadkach dzięki nadaniu lepszych priorytetów renderowania obiektów a także za sprawą udoskonaleń LOD cieni (gra szybciej "pozbywa się" teraz cieniowania obiektów poza kadrem). Ekipa zmniejszyła się też rozdzielczość niektórych mało istotnych lub mało widocznych tekstur i naprawiła szereg mniejszych bugów. Pełna lista wyeliminowanych błędów czeka na was tutaj.
O szokująco niskiej optymalizacji gry pisaliśmy więcej tutaj.