Starfield z ogromnym wzrostem wydajności nawet bez DLSS. Obiecujące rezultaty testów dużej aktualizacji
W kierunku Starfield zmierza wielka aktualizacja. Oprócz naprawienia wielu bugów i wprowadzenia opcji zmiany kontrastu/jasności obrazu i parametrów HDR jedną z ważniejszych nowości w tym pakiecie plików jest zwiększona wydajność epickiego RPG.
Tak jak pisaliśmy wczoraj, część osób bawiących się na PC już testuje modyfikacje wdrażane przez Bethesdę (na razie w formie bety). Pierwsze opinie na temat wzrostu wydajności są bardzo pozytywne. Na kanale MXBenchamark PC pojawił się filmik z testem framerate'u w Starfield. Okazuje się, że gra zyskuje dzięki łatce 1.8.83 nawet ponad 20 klatek animacji na sekundę przy takich samych parametrach, jak w aktualizacji 1.7.36.
Co warto podkreślić - taki wzrost wydajności na PC z i7 10700F i RTX 4080 na pokładzie zaobserwowano bez włączonego DLSS. Osoby, które skuszą się na zabawę z DLSS mogą liczyć na jeszcze wyższy wzrost frame rate'u.
Tematem wpływu DLSS na Starfield redakcja MXBenchmarkPC zajęła się w drugim materiale wideo. Aktualizacja wyjdzie z bety i będzie dostępna na konsolach i PC w listopadzie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.