Call of Duty: Modern Warfare 3 – 80% sztuk gry w fizycznej wersji kupili gracze PlayStation. Dane z UK
Sony przez kilka miesięcy walczyło, by Microsoft nie pozyskał Activision Blizzard – jednym z głównych powodów bezprecedensowych starań była marka Call of Duty, która jest niezwykle popularna na konsolach Japończyków. Najnowsze dane z Wielkiej Brytanii pokazują, jak wielu graczy sprawdza Call of Duty: Modern Warfare 3 na PS5 i PS4.
Gigant z Redmond sfinalizował przejęcie Activision Blizzard za niemal 69 mld dolarów, jednocześnie zapewniając, że przez najbliższe 10 lat zaoferuje tytuły z serii Call of Duty między innymi na konsolach PlayStation. Nie ulega wątpliwości, że Amerykanie sięgną do głębokiego worka wypełnionego produkcjami wielu studiów przedsiębiorstwa i będą oferować nowości w Xbox Game Pass.
Call of Duty: Modern Warfare 3 może być ostatnią częścią w serii, która debiutuje wyłącznie w klasycznej dystrybucji – w przyszłym roku producent Xboksów może skusić się na dodanie strzelanki do katalogu abonamentu. Decyzja może całkowicie zmienić podejście społeczności do uniwersum, sięgając po tytuły w ramach Xbox Game Pass, co najprawdopodobniej wpłynie na statystyki dotyczące sprzedaży. A jak prezentuje się obecna sytuacja produkcji?
W Wielkiej Brytanii aż 80% graczy kupiło fizyczne wydanie Call of Duty: Modern Warfare 3 na PlayStation – 72% sprzedaży przypadło na PS5 i 8% na PS4, natomiast 20% klientów sięgnęło po strzelankę w wersji na sprzęt Microsoftu.
Wielu odbiorców może mieć jednak nadzieję, iż Modern Warfare 3 w przyszłym roku zostanie dodane do Game Pass, więc zainteresowani widząc słabe oceny nie zamierzają kupować gry.
Call of Duty: Modern Warfare 3 według wstępnych danych (fizyczna dystrybucja, do której zaliczają się kody z bundle packów) odnotował o 25% gorszy wynik od zeszłorocznej części, lecz powinniśmy mieć pełną świadomość, że rezultaty z cyfrowej dystrybucji mogą jeszcze odmienić sytuację.
Według danych z fizycznej dystrybucji w UK (GfK) sprzedaż premierowa Call of Duty: Modern Warfare 3 była o 25% niższa niż zeszłorocznego Modern Warfare 2. 72% sprzedaży na PS5, 20% na Xbox i 8% na PS4. Oczywiście dane cyfrowe to wszystko zmienią.
UK Physical data (GfK) has Call of Duty: Modern Warfare 3’s launch sales as 25% lower than last year’s Modern Warfare 2. 72% of sales on PS5, 20% on Xbox and 8% on PS4. Obviously, digital data will change all this.
— Christopher Dring (@Chris_Dring) November 12, 2023
Poznajcie listę najchętniej kupowanych gier minionego tygodnia w Wielkiej Brytanii (dystrybucja fizyczna):
- Call of Duty Modern Warfare 3 (nowość)
- EA Sports FC 24 (2 - pozycja z zeszłego tygodnia)
- Super Mario Bros Wonder (1)
- Spider-Man 2 (3)
- Football Manager 2024
- Nintendo Switch Sports (7)
- Mario Kart 8 Deluxe (5)
- Hogwarts Legacy (6)
- Minecraft na NS (9)
- Assassin's Creed Mirage (8)
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Modern Warfare III.