Polacy śmieją się z Call of Duty Modern Warfare 3. Twórcy uważają, że ich gra jest lepsza, dłuższa i tańsza
Call of Duty Modern Warfare 3 zbiera fatalne oceny od graczy oraz dziennikarzy, ale Kapitan John Price nie spodziewał się, że kolejny atak nadejdzie z Polski. Twórcy Kangurka Kao zdecydowali się na bardzo agresywną kampanię promocyjną swojej gry i uderzają w najnowszy tytuł Activision.
Call of Duty Modern Warfare 3 aktualnie zbiera oceny na poziomie 59% i twórcy, wydawca lub nawet Microsoft mogli liczyć na znacznie cieplejsze przyjęcie strzelanki przez redakcje. Sytuację postanowiło wykorzystać Tate Multimedia.
Twórcy serii Kangurek Kao opublikowali na swoim Facebooku reklamę, w której podkreślają, że ich produkcja jest lepsza, 70% dłuższa i znacznie tańsza od najnowszego shootera Activision.
Kao The Kangaroo jest lepszy niż Modern Army Man Shooter 3, jest o 70% dłuższy i znacznie tańszy
Obecnie jest jeszcze tańszy na Steamie - http://bit.ly/KAO_Steam z 57% zniżką!
Deweloperzy kontynuując swoją wypowiedź bezpośrednio odwołują się do MW3, a dodatkowo reklama zawiera grafikę porównującą oceny – Call of Duty: Modern Warfare 3 zebrał od redakcji IGN notę 4/10, a najnowszy Kangurek Kao zgarnął 7/10.
Firma podkreśla, że Kangurek Kao jest „oficjalnie lepszy od MW3”.
Czy taka agresywna promocja i uderzanie w produkcję ma sens? Nie wiem, ale nie jestem pewien, czy deweloperzy z Tate Multimedia ucieszyliby się, gdyby jakiekolwiek studio Microsoftu zdecydowało się odegrać i w przyszłości postawiło na podobny „marketing”.