Redfall z trzecią aktualizacją. Nowa broń, ulepszone animacje postaci, frame rate i wiele ważnych poprawek
Bethesda zapowiedziała w październiku, że będzie walczyć zwiększenie jakości Redfall. Arkane Studios faktycznie wydało już ważną aktualizację, znacząco usprawniającą aspekty techniczne gry. Właśnie otrzymaliśmy kolejny patch z nowościami.
Arkane Studios przygotowało aktualizację Redfall, która tym razem zapewnia nam karabin snajperski Basilisk. Broń ma unikalną cechę: pierwszy pocisk w pełnym magazynku jest naładowany mocą UV, która blokuje poruszanie się trafionych wampirów. Broń można zdobyć wszędzie tam, gdzie pojawia się oręż z kategorii "Unrivaled" w Redfall.
To nie koniec nowości, bo Update 3 zapewnia nam szereg innych modyfikacji. Przede wszystkim Shroudy, Anglery i Siphony nie będą się teraz pojawiać w otwartym świecie do czasu osiągnięcia przez gracza określonego poziomu. Deweloperzy ulepszyli też balans zdolności przeciwników a także udoskonalili jakość animacji postaci oraz poprawili pathfinding przeciwników.
Otrzymaliśmy również szereg poprawek w zakresie wydajności i stabilności. Arkane stwierdza, że gra powinna działać teraz z wyższym frame ratem - szczególnie podczas przepraw przez Deathmist. Lepsze ma być w grze cieniowanie a gra ma być wolna od przypadków zawieszania się. Pełna lista zmian czeka na was tutaj.