Super Mario Bros. Wonder coraz bliżej miliona w Japonii. Like a Dragon Gaiden z udanym startem
Tydzień za tygodniem, a mocnych i głośnych premier wciąż nam nie brakuje. Znakomita jesień nam się trafiła i dosłownie każdy - niezależnie od preferencji gatunkowych - powinien bez najmniejszego problemu znaleźć coś dla siebie. Pojawiają się ogromny i świetnie oceniane pozycje dosłownie we wszystkich kategoriach, więc jest urodzajnie! Hitów nie brakuje.
Odnosi się to oczywiście także do wielu różnych rejonów świata - jak choćby Japonii, gdzie gusta graczy są nieco odmienne od tych ze Stanów Zjednoczonych, czy Europy. Niemniej, tak sprzedaż wciąż się znakomicie kręci, a aż pięć pozycji w pierwszej dziesiątce sprzedaży z ubiegłego tygodnia zajmują nowości! Zresztą, zobaczcie sami!
Sprzedaż gier w Japonii (06.11 - 12.11)
- [NS] Super Mario Bros. Wonder – 65 017 (w sumie: 975 276)
- [PS5] Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name – 63 319
- [PS4] Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name – 60 134
- [PS5] Call of Duty: Modern Warfare III – 22 132
- [PS4] WarioWare: Move It – 13 340
- [PS4] Call of Duty: Modern Warfare III – 8962
- [NS] Fashion Dreamer – 8166 (w sumie: 39 050)
- [NS] Pikmin 4 – 7511 (w sumie: 948 207)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 7186 (w sumie: 7 573 156)
- [NS] Jinsei Game for Nintendo Switch – 5913 (w sumie: 77 301)
Jak widzicie, obyło się raczej bez zaskoczeń. Wrażenie robi na pewno sprzedaż Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name, które sumarycznie przebiło wynik Super Mario Bros. Wonder. Niemniej, przy takim podziale na konsole, z jakiego korzysta Famitsu, to wciąż Hydraulik wymiata. I zbliża się wielkimi krokami do okrągłego miliona w samym Kraju Kwitnącej Wiśni.