Dziewczyna influencera na pierwszych materiałach. Film prezentujący „całą prawdę” o polskich influencerach
Jeszcze kilka tygodni temu Polska żyła historią Pandora Gate, a dzisiaj rozpoczęto promocję „Dziewczyny influencera”, czyli dramatu w reżyserii Szymona Gonera. Film trafi na wielki ekran na samym początku przyszłego roku.
Fani polskiego kina mogą szykować się na kolejną propozycję. „Dziewczyna influencera” to najnowsza historia, w której wystąpi kilka polskich gwiazd, ale biorąc pod uwagę okoliczności – opowieść raczej nie zainteresuje wszystkich widzów.
Czy jesteście gotowi na „całą prawdę” o polskich modelkach z Instagrama, żołnierzach z Call of Duty i sportowcach z FAME MMA? Już 2 lutego odbędzie się premiera najnowszego filmu, który może okazać się ciekawą opcją dla odbiorców zainteresowanych tematem szeroko pojętego „życia influencerów.
Kino Świat zapowiedział „Dziewczynę influencera” następującymi słowami:
Poznaj całą prawdę o świecie internetowych celebrytów w pierwszym polskim filmie o influencerach i gwiazdach mediów społecznościowych. „Dziewczyna influencera” to elektryzująca opowieść o sławie, pieniądzach, klątwie popularności, żądzy uwagi i cenie płaconej za bycie na topie. To obraz rzeczywistości, skrywanej za filtrami Instagrama, wystudiowanymi kadrami klipów YouTube i lukratywnymi kontraktami sponsorów. Ponad wszystko jednak to przejmująca historia o tych, dla których liczba fanów i lajków określa poczucie własnej wartości, pasja graniczy z obsesją, a toksyczna rywalizacja rodzi mroczne sojusze.
W rolach głównych wystąpią Karina Rezner (debiut), Olga Kalicka („Dziewczyny z Dubaju®”, „Rodzinka.pl”), Joanna Koroniewska-Dowbor („M jak miłość”, „Daleko od noszy”), Kamil Wodka („Sexify”, „Legiony”), Mateusz Banasiuk („Furioza”, „Czerowne maki”), Rafał Królikowski („To musi być miłość”, „Planeta Singli. Osiem historii”), Stanisław Banasiuk („Ojciec Mateusz”, „Prawo Agaty”), Magda Czerwińska („Kret”, „Johnny”), Karolina Szymczak („Polityka”, „Babilon”), Dominika Kachlik („O psie, który jeździł koleją”, „Bracia”), Michał Piróg („Dziewczyny z Dubaju®”, „Wkręceni 2”), ale warto zwrócić uwagę, że na ekranie pojawi się także „plejada internetowych sław”.
Współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór „Barbeliciouss”, modelka Anna Maria Olbrycht oraz model i twarz marek Campari, Bvlgari, Aston Marin - Kevin Lutolf – to właśnie tymi nazwiskami i osobistościami chce przyciągnąć do opowieści dystrybutor.
Wspólnie ujawnią oni ciemne aspekty życia idoli, na co dzień schowane za błyszczącymi ekranami smartfonów i zdemaskują prawdziwe oblicze internetowego show-biznesu. Wchodząca gwiazda internetu Zosia (zjawiskowa Karina Rezner), znana pod nickiem Just Sophie, odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi (Kamil Wodka), ma romans. Kiedy zdrada wychodzi na jaw i trafia na Pudelka, dziewczyna postanawia przyjąć ofertę uwielbianej przez internautów Violi (Olga Kalicka) i wraz z nią udać się w zagraniczną podróż za pieniądze sponsorów. Odwiedzający ekskluzywne kurorty na Cyprze, Ibizie, Malcie, Grecji i we Włoszech, walcząc o zasięgi i uwagę fanów, Zosia dołącza do elity polskich influencerów. Niestety miłosna afera z jej byłym chłopakiem staje się coraz głośniejsza, gdy ten wiąże się z seksowną fit-blogerką Paulą (Joanna Koroniewska-Dowbor), a o Violę upomina się dawna, mroczna przeszłość. Kiedy pikantne szczegóły i skrywane sekrety wychodzą na jaw, Zosię czeka konfrontacja z trudną do zaakceptowania prawdą o środowisku, do którego tak bardzo pragnęła należeć.
Na dobry początek możemy zerknąć na kilka zdjęć, a pewnie w niedalekiej przyszłości zadebiutuje premierowy zwiastun. Zamierzacie zainteresować się „Dziewczyną influencera”?