Cyberpunk 2077 2.1 z listą zmian! Metro, randki i wyścigi to dopiero początek nowości
CD Projekt RED właśnie potwierdził zestaw szczegółów aktualizacji 2.1 do Cyberpunka 2077. Gracze mogą liczyć na sporo atrakcji, które trafią do Night City za darmo – studio właśnie ujawniło rozbudowane zestawienie nowości.
Pod koniec zeszłego tygodnia CD Projekt RED zorganizował live-stream, podczas którego pracownicy studia opowiadali o kolejnych nowościach zmierzających do Cyberpunka 2077. Najważniejszym składnikiem aktualizacji 2.1 jest bez wątpienia metro.
Już kilka godzin temu prezentowaliśmy na portalu pierwsze nowości przygotowane przez CD Projekt RED – Maciej otrzymał wcześniejszy dostęp do łatki i mógł przedstawić wrażenia z patcha 2.1.
Dziennikarze opowiedzieli o kilku najważniejszych nowościach, ale mogliśmy mieć pewność, że metro, zmiany w interfejsie czy też ustawienia dostępności to dopiero początek. CD Projekt RED potwierdził właśnie szereg zmian.
Twórcy kolejny raz nie zawiedli i opracowali sporo elementów, które pozytywnie wpłyną na doświadczenie graczy. CD Projekt RED od premiery Cyberpunka 2077 wciąż dba o tytuł i gra systematycznie otrzymuje duże i potrzebne łatki.
Cyberpunk 2077 2.1 z listą zmian!
Nowe elementy gry
- Problem z kartą miejską NCART został rozwiązany i V może teraz podróżować pomiędzy 19 stacjami metra zlokalizowanymi w całym Night City na 5 różnych liniach za pomocą szybkiej podróży lub jazdy pociągiem, patrząc przez okno i obserwując świat.
- V może teraz zaprosić swoją drugą połówkę, by spędzić z nią czas w dowolnym z apartamentów. Spotkania są powtarzalnymi, nieograniczonymi wydarzeniami, które stają się dostępne po zakończeniu ścieżki romansu z daną postacią.
- Teraz możesz słuchać radia nawet podczas pieszej wędrówki (lub jazdy pociągiem NCART), korzystając z nowej funkcji Radioport. Funkcja ta jest dostępna podczas eksploracji świata i płynnie przełącza się na radio samochodowe, gdy tylko wsiądziesz do pojazdu. Ponadto radio wyłącza się, gdy zaczyna grać muzyka związana z zadaniem. Teraz możliwe jest również dostosowanie głośności muzyki bezpośrednio w oknie radia.
- Dodano powtarzalne wyścigi samochodowe, w których V może wziąć udział po ukończeniu zadania Szybka i wściekła. Wypatruj ikon flag wyścigowych na mapie oraz wygrywaj wyścigi, aby zdobywać kasę w grze i zgarnąć zniżkę na stronę Autofixer. Poprawiliśmy też sztuczną inteligencję zawodników, aby byli bardziej konkurencyjni, jak również wprowadziliśmy ulepszenia, dzięki którym całe doświadczenie dostarcza jeszcze większej rozrywki!
- W różnych malowniczych miejscach dodano lornetki widokowe – to kolejny sposób na docenienie widoków Night City.
Dostępność
- Więcej informacji na temat funkcji dostępności w grze znajdziesz w tym artykule.
- Dodano opcję zwiększenia czcionki w interfejsie.
- Można teraz wyłączyć licznik czasu w minigrze Naruszenie protokołu.
- Dodano więcej opcji personalizacji interfejsu:
- Dodano nową zakładkę „Dostępność”, przeniesiono do niej ustawienia poziomu trudności i napisów, niektóre przyciski sterujące oraz opcje interfejsu.
- Dodano opcję „Przełączanie broni z uwzględnieniem implantów rąk”, która pozwala włączyć lub wyłączyć funkcję przełączania implantów rąk podczas przełączania się między wyposażonymi broniami.
- Klawisze góra/dół i lewo/prawo interfejsu można teraz ponownie przypisać, aby dostosować je do klawiatur AZERTY i QWERTZ.
Zadania i otwarty świat
- Gangi mogą teraz ścigać V, jeśli podczas niektórych kontraktów i zadań głównych zostanie wobec nich przyjęte agresywne podejście.
- Kontrakty związane z kradzieżą lub dostarczeniem pojazdu mogą teraz przerodzić się w pościg lub sekwencję walki.
- U części sprzedawców pojawiających się w kioskach można teraz robić zakupy. Należy pamiętać, że zmiana ta nie ma wpływu na stoiska z jedzeniem.
- Można teraz siadać w różnych barach w Night City oraz wchodzić w interakcje ze sprzedawcami.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre kontrakty nie aktywowały się po zbliżeniu się do obszaru zadania.
- Gdzie jest Johnny? – naprawiono błąd, w wyniku którego Rogue przez cały czas chodziła za V.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Dom na wzgórzu – usunięto błąd, w wyniku którego ciało Petera Greene'a nadal podświetlało się po zeskanowaniu.
- Ziarnko do ziarnka – naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiał się pojazd stanowiący nagrodę za ukończenie wszystkich kontraktów na Badlandach.
- Hojność barmana – naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiał się pojazd stanowiący nagrodę za ukończenie wszystkich kontraktów w City Center.
- Kontrakt: Gałązka oliwna – naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Sergeiem Karasinskym, bo ten w ogóle się nie pojawiał.
- Czerwony wieszcz – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Udaj się w miejsce, z którego dochodzi sygnał”, bo nie aktywowała się rozmowa z Johnnym.
- Pasażer – naprawiono błąd, który powodował, że Panam nie chciała wsiąść na motocykl, mimo że miała poprowadzić gracza na stację benzynową.
- Przesyłka polecona – naprawiono błąd, który powodował, że zadanie nie aktywowało się nawet po zaktualizowaniu gry do wersji 2.01.
- Ukryta prawda – usunięto błąd, w wyniku którego zadanie mogło ponownie pojawić się na mapie jako „nieodkryte”.
Widmo wolności
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wrogowie podejrzani o przestępczość zorganizowaną w Dogtown nie pojawiali się, blokując postępy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że czas w grze nie mijał po obejrzeniu braindance'u z koncertu Lizzy Wizzy. Aby poprawka odniosła skutek, należy wybrać opcję Pomiń czas.
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcia Arachne oraz Wszyscy ludzie Prezydentki nie były przyznawane pomimo spełnienia wymagań.
- Osiągnięcie Władca Relica nie będzie się już odblokowywać po zdobyciu tylko jednego atutu Relic. Należy pamiętać, że ta poprawka nie zresetuje już odblokowanego osiągnięcia.
- Ekskluzywne ikoniczne bronie są teraz dostępne w grze.
- Ikoniczne bronie Alabai, Borzaya, Laika, Taigan i Volkodav będą teraz dostępne do kupienia u sprzedawcy na czarnym rynku, jeśli gracz nie otrzymał ich ze zrzutu.
- Niedźwiedzia przysługa – naprawiono błąd, który powodował, że zadanie kończyło się automatycznie bez faktycznego ukończenia go.
- Niedźwiedzia przysługa – naprawiono błąd, który powodował, że brama garażowa nie otwierała się po wprowadzeniu kodu.
- Przesyłka do Los Padres – naprawiono błąd, który sprawiał, że Mr. Hands nie odbierał telefonu.
- Mówi do mnie noc – naprawiono błąd, który powodował, że nie można było umieścić metalowej przypinki na stole w mieszkaniu V.
- Ręka rękę myje – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wejść do Heavy Hearts.
- Srebrne Trzewiczki – naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Mr. Handsem w Heavy Hearts, bo ten w ogóle się nie pojawiał lub nie można było wejść z nim w interakcję.
- Draft w Dogtown – naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z opuszczonego mieszkania gracz mógł utknąć w hollocallu z Songbird.
- Draft w Dogtown – naprawiono błąd, który powodował, że Reed nie dzwonił po odczekaniu dwóch dni.
- Ku otchłani – naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w pozycji kucającej, co uniemożliwiało podłączenie się do portu w rdzeniu.
- Ku otchłani – naprawiono błąd, który powodował, że sprint lub skok były trwale wyłączone po jeździe windą.
- Nikt nie woła – naprawiono błąd, który powodował, że po wezwaniu pielęgniarki ekran stawał się czarny (dotyczy graczy, którzy nadal napotykali ten problem po aktualizacji 2.02).
Rozgrywka
- Ulepszono walki z bossami: Yashą Ivanovem, Borisem Ribakovem i Adamem Smasherem. Smasher będzie mógł teraz aktywować Sandevistan.
- Dodano nowe wszczepy: Fen-X i Rama Pana Cogito.
- Fen-X: Wszczep Szkieletu
Limit Kosztu Wszczepów: 16 - Pancerz: 8/14/20/26/31
- +250% tempa regeneracji Pamięci, gdy Pamięć spadnie poniżej 3/4/5/6/7
- Rama Pana Cogito: Wszczep Skóry
Limit Kosztu Wszczepów: 12 - Pancerz: 18/27/36/45/54
- +200%/210%/220%/230%/240% Pancerza z tego wszczepu gdy dostępna pamięć spadnie poniżej 2/4/6/8/10
- Fen-X: Wszczep Szkieletu
- Zbalansowano statystyki niektórych wszczepów.
- Adreno-Trigger: Zmniejszono czas trwania premii do prędkości ruchu.
- Berserk (dotyczy wszystkich oprócz Militech Berserka): dodano premię do redukcji obrażeń.
- Aksolotl: zmniejszono redukcję czasu odnawiania.
- Menadżer pamięci Camillo: zmniejszono czas odnawiania.
- Kompresor Chromu: zwiększono premię do wydajności wszczepu; obniżono cenę.
- Zagęszczony szpik: obniżono pancerz, zwiększono zużycie wytrzymałości w walce wręcz.
- Szkielet Epimorficzny: obniżono pancerz.
- Pamięć operacyjna: zwiększono premię do szybkości wgrywania hacków.
- Więzadła Leeroya: zwiększono pancerz.
- Kocie poduszki: dodano 20% redukcji obrażeń od upadku.
- Mikrogenerator: zmniejszono obrażenia elektryczne.
- Militech "Apogee" Sandevistan: zmniejszono premię do wydłużonego czasu działania, zmniejszono maksymalny czas działania, zwiększono obrażenia przy trafieniu w głowę, zwiększono szansę na trafienie krytyczne i obrażenia krytyczne.
- Militech „Falcon" Sandevistan: zmniejszono premię do wydłużonego czasu działania, zwiększono maksymalny czas działania, zwiększono premię do zdrowia po zneutralizowaniu wroga.
- Nanopowłoka: zmieniono zestrojenie z Opanowania na Refleks (premia do szansy na trafienie krytyczne).
- Peryferal: zwiększono pancerz.
- RAM Reallocator: zwiększono maksymalną pamięć do odzyskania.
- Pamięć podręczna: zwiększono tempo regeneracji pamięci.
- Wspomagane ścięgna: zmniejszono pancerz.
- Osobisty LOD: zmniejszono czas odnowienia.
- Powłoka elektrokinetyczna: premię do zestrojenia zmieniono na obrażenia broni typu Tech.
- Uniwersalny dopalacz: efekty przedmiotów zdrowotnych będą się teraz kumulować
- Obniżono limit kosztu następujących wszczepów: Wzmacniacz mnemoniczny, Bioprzewodnik, Dopalacz Kerenzikova, Rara Avis, Korektor refleksu, Defenzikov, Adapter komórkowy, Oplot, Aksolotl, Mikrogenerator, Peryferal, Więzadła Leeroya, Menadżer pamięci Camillo.
- Zmiany w balansie dla niektórych atutów.
- Sadysta: -15% do odrzutu zmieniono na +12,5% szansy na trafienie krytyczne na poziomie 1.
- Desperado: -15% do odrzutu zmieniono na +12,5% szansy na trafienie krytyczne na poziomie 1. oraz dodano premię, w wyniku której poprawia się posługiwanie bronią, gdy spada wytrzymałość na poziomie 2.
- Strzelec Wyborowy: dodano premię do zużycia wytrzymałości oprócz istniejącej premii do prędkości regeneracji wytrzymałości na poziomie 3.
- Memento Mori: -7% zużycia wytrzymałości zastąpiono +4% penetracją pancerza.
- Wprowadzono zmiany w balansie dla niektórych broni.
- Pałka elektryczna: pałki elektryczne Alfa, Gamma i Beta mają teraz nieco inne statystyki. Mogą teraz trafiać wielu wrogów jednocześnie. Zmniejszono obrażenia bazowe o 7,5%.
- M2067 Defender, MA70 HB: dostosowano wzorce odrzutów.
- DR-12 Quasar: obrażenia zwiększono o 8%, mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę podwyższono z +150% do +175%.
- HA-4 Grit: obrażenia zwiększono o 10%, mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę podwyższono z +150% do +125%.
- L-69 Zhuo: obrażenia zwiększono o 6%.
- DB-4 Palica: obrażenia zwiększono o 9%.
- Bronie typu Tech, które strzelają w trybie automatycznym po pełnym naładowaniu (Senkoh LX, DR-12 Quasar, HA-4 Grit): będą teraz bardziej stabilne i będą zadawać około +15% więcej obrażeń, gdy tryb ładowania będzie aktywny.
- Wytworzona broń może mieć teraz maksymalnie dwa miejsca na modyfikacje. Należy pamiętać, że zmiana ta nie wpłynie na broń wytworzoną przed tą aktualizacją.
- Zwiększono częstotliwość upuszczania modyfikacji przez wrogów. Dodano szansę na pojawienie się modyfikacji broni w pojemnikach, które wcześniej oferowały tylko komponenty do wytwarzania.
- Zwiększono dostępność modyfikacji u sprzedawców broni. Modyfikacja Pax będzie zawsze dostępna.
- Teraz będzie można poprawnie instalować modyfikacje broni typu Tech zamiast modyfikacji broni typu Power na HA-4 Grit.
- Modyfikacje broni generacji IV i V można teraz znaleźć u sprzedawców broni (jeśli poziom gracza jest wystarczająco wysoki).
- Zwiększono maksymalny limit amunicji, którą można nosić w ekwipunku dla wszystkich typów amunicji.
- Wytworzona broń ikoniczna będzie teraz prawidłowo wyświetlana po umieszczeniu w skrytce.
- Drzazgi limitu kosztu wszczepów powinny być teraz prawidłowo upuszczane dla graczy, którzy osiągnęli maksymalny poziom.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre bronie i wszczepy generacji V+ były ponownie ulepszane do generacji V+ lub niższej.
- Teraz będzie można aktywować tryb anabiozy podczas sterowania kamerami.
- Kerenzikov będzie teraz działać z bronią miotaną.
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie V jak Vendetta odblokowywało się mimo niespełnionych kryteriów. Należy pamiętać, że poprawka nie zresetuje odblokowanego już osiągnięcia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie otrzymywał osiągnięcia Szybcy i martwi, mimo że spełnił jego kryteria.
- Zmniejszono minimalny kąt wychylenia drążka wymagany do pozostania w sprincie podczas gry na kontrolerze.
- Gdy statystyki drugorzędne wszczepu zostaną zmienione za pomocą atutu Koneser chipweare'u, nie będą już wyświetlały losowych wartości po zapisaniu lub wczytaniu.
- Gdy gracz osiągnię poziom 60. w umiejętności Netrunning, umiejętność anabiozy będzie teraz poprawnie ujawniać wrogów w promieniu 10 m i pozwoli hakować ich przez osłonę.
- Zbalansowano hack Wypalenie synaps. Zmniejszono premię do maksymalnych obrażeń z +400% do +300% dla poziomów 3-5. Zmniejszono premię do maksymalnych obrażeń z +600% do +400% i obniżono premię za punkt pamięci z 12% do 10% dla wariantu ikonicznego.
- Wprowadzono płynniejszy i bardziej responsywny ruch gracza.
- V może teraz rozpocząć sprint natychmiast po oddaniu strzału zamiast z opóźnieniem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że sprint z przytrzymanym przyciskiem był anulowany przez skoki, upadki oraz inne akcje, które nie anulują przełączanego sprintu.
- Jeśli V skoczy podczas sprintu, sprint zostanie wznowiony po wylądowaniu, nawet jeśli postać strzelała w powietrzu (ale nie w momencie lądowania). Działa to również podczas celowania, skanowania i używania broni do walki wręcz.
- Naprawiono kilka błędów związanych z atutem Wielozadaniowość: nie można było rozpocząć sprintu podczas strzelania; sprint był anulowany przez skok, unik/wślizg lub wyczerpanie wytrzymałości; broń szybko wchodziła i wychodziła z pozycji sprintu (trzymana bliżej klatki piersiowej).
- Naprawiono błąd związany z atutem Ninjutsu, który powodował, że nie można było aktywować sprintu z przytrzymanym przyciskiem kucania.
- Podczas wślizgu z atutem Ninjutsu naciśnięcie przycisku sprintu lub uniku spowoduje teraz, że V będzie wykonywać sprint, kucając.
- Nieznacznie zwiększono „obszar” sprintu na drążkach kontrolera, aby zapobiec przypadkowemu zatrzymaniu sprintu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było przełączyć sprintu podczas uniku/wślizgu.
- Wślizg z unikiem! Naciśnięcie przycisku kucania podczas uniku z pozycji stojącej sprawia, że V wykonuje wślizg (tylko w przypadku uniku do przodu) albo kuca.
- Unik podczas wślizgu jest teraz wykonywany we właściwym kierunku w oparciu o kamerę, a nie ścieżkę wślizgu, ale nie może już być wykonywany do tyłu lub w bok – wtedy wślizg jest anulowany.
- Kierunek wślizgu można teraz regulować nieco w bok za pomocą przycisków kierunkowych.
- Wślizg może być teraz wykonywany bardziej konsekwentnie podczas sprintu po przekątnej.
- Wślizg można teraz poprawnie anulować, kierując postać w tył.
- Automatyczne przeskakiwanie podczas uniku nie będzie miało już miejsca w przypadku uniku w tył lub w bok. Zwykłe przeskakiwanie za pomocą przycisku skoku jest nadal możliwe w dowolnym kierunku.
- Automatyczne wspinanie się podczas uniku nie będzie miało już miejsca, jeśli nie zostanie przytrzymany przycisk kierunkowy.
- Automatyczne przeskakiwanie i wspinanie się podczas skoku powinno być teraz bardziej spójne.
- Naprawiono błąd, który powodował blokowanie strzału podczas spadania po wykonaniu powietrznego zrywu.
- Podwójny unik można teraz wykonać, przytrzymując na klawiaturze inny przycisk kierunkowy (co skutkuje ukośnym unikiem).
- Naprawiono błąd, który powodował anulowanie sprintu po podwójnym uniku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wślizgi nie uruchamiały się w pełni podczas grania z opcją dynamicznego sterowania na kontrolerze.
- Po wytworzeniu przedmiotu przy użyciu Aktywnego rdzenia chimery lub Odszyfrowanego Systemu Behawioralnego Cerberusa wymagane specyfikacje wytwarzania znikną z panelu wytwarzania.
- Gracze, którzy ukończyli wszystkie kontrakty Reginy przed aktualizacją 2.0, otrzymają w nagrodę Aksolotl (zastąpi on otrzymany wszczep z neowłókna).
- Statystyki wszczepów będą teraz poprawnie stosowane bez względu na to, czy są aktywnie używane.
- Naprawiono błąd, który powodował, że punkty życia V nie spadały poniżej 25%, ponieważ efekt BioDyne Berserka pozostawał stale aktywny. Należy pamiętać, że poprawka ta nie działa wstecz. Nie wpłynie ona na sytuacje, w których problem ten wystąpił już przed wersją 2.1.
Pojazdy i ruch uliczny
- Otwarto zamkniętą wcześniej autostradę łączącą Westbrook, Santo Domingo i Heywood.
- Teraz możliwe jest pochylanie się podczas jazdy na motocyklu. Użyj lewego przycisku Shift/Ctrl na klawiaturze lub lewego drążka na kontrolerze, aby pochylić kierowcę – strzałka w górę w celu pochylenia się do przodu lub strzałka w dół w celu pochylenia się do tyłu. Pochylenie zmienia tylko środek ciężkości. Pochyl się do tyłu i wciśnij gaz, aby pojechać na tylnym kole, lub pochyl się do przodu i wciśnij hamulec, aby stanąć na przednim kole. Zmiana środka ciężkości zmienia przyczepność na obu końcach maszyny. Pochyl się nieco do przodu w połowie zakrętu, aby wywołać nadsterowność, lub pochyl się nieco do tyłu, aby wywołać podsterowność. W powietrzu pochyl się do przodu/tyłu, aby wykonać salto, a steruj, aby wykonać obrót!
- Dodano 5 nowych motocykli do kupienia na stronie Autofixer.
- Dodano nowy samochód – kabriolet Porsche 911. By poznać więcej szczegółów, odwiedź stronę Autofixer.
- Dodano opcję oznaczania pojazdów jako Ulubionych w menu „Przywołaj pojazd”.
- Dodano możliwość rzucania nożami i toporami podczas jazdy na motocyklu.
- Poprawiono animacje walki wręcz podczas prowadzenia motocykli w perspektywie trzeciej osoby.
- Zaatakowanie kierowcy NPC-a spowoduje teraz, że jego pojazd zboczy z drogi.
Dźwięk
- Poprawiono efekty dźwiękowe w głównych, pobocznych i pomniejszych zadaniach gry podstawowej.
- Ulepszono dźwięk scen do formatu dźwięku przestrzennego.
- Dodano brakujące efekty dźwiękowe.
- Dodano brakujący post-processing głosów.
- Ulepszono efekty dźwiękowe broni i walki.
- Ulepszono dźwięk w pojazdach.
- Wprowadzono rozmaite poprawki dźwiękowe.
- Panam nie będzie już brzmiała tak, jakby znajdowała się w holocallu, gdy gracz osobiście porozmawia z nią o wydarzeniach z Widma wolności.
Efekty wizualne
- Dodano różne ulepszenia oświetlenia w mieście.
- Poprawiono wygląd podświetlenia skanera Kiroshi.
- Zmieniono wygląd Blackwallu w Czynniku ludzkim, aby dopasować go do wyglądu z Widma wolności.
- Naprawiono błąd, który powodował, że papieros mógł być na stałe przymocowany do ręki V.
- Płomień będzie teraz prawidłowo wyrównany z rurami wydechowymi na Yaiba Kusanagi CT-3X.
- Efekty wizualne wyładowania elektrycznego spowodowanego przez Mikrogenerator będą teraz widoczne nawet podczas gry bez Widma wolności.
- Naprawiono kilka przypadków, w których po zainstalowaniu wszczepów u Ripperdoców nie uruchamiały się animacje.
Interfejs
- Dodano opcję oznaczania broni jako Ulubionej, dzięki czemu jej sprzedaż, rozmontowanie lub upuszczenie będą zablokowane.
- Zmieniono sposób prezentacji trybów skalowania rozdzielczości w Ustawieniach grafiki. Dodano opcję przełączania między DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution
- 2.1 i Intel Xe Super Sampling 1.2. W zależności od dokonanego wyboru można dostosować inne opcje, np. włączyć dynamiczne skalowanie rozdzielczości.
- Dodano podpowiedź opisującą sposób zdobywania doświedczenia w każdej umiejętności w panelu postępu w umiejętnościach.
- Próba ataku lub strzału w obszarach, w których walka jest wyłączona, spowoduje teraz wyświetlenie na interfejsie komunikatu „Akcja zablokowana”.
PC
- Ray Tracing: Tryb Overdrive – wychodzi ze stanu podglądu i zawiera kilka ulepszeń jakości obrazu.
- Wprowadzono ReSTIR GI – poprawia jakość pathtrace'owanego oświetlenia w RT: Tryb Overdrive, zwłaszcza ciemniejsze obszary bez wpływu na wydajność, minimalizuje smużenie.
- DLSS Ray Reconstruction – funkcja będzie teraz dostępna w RT Ultra i innych trybach RT z włączoną funkcją RT Reflections.
- Usunięto błąd, w wyniku którego skóra V i postaci niezależnych mogła mieć metaliczny efekt przy włączonym ray tracingu.
- Usunięto błąd, w wyniku którego włosy niektórych postaci nie rzucały cieni przy włączonymray tracingu.
- Dodano obsługę kontrolerów DualSense.
- Dodano obsługę Samsung HDR10+ GAMING dla kart graficznych NVIDIA. Aby włączyć tę funkcję, monitor musi obsługiwać tę technologię i mieć włączony „Tryb gry”. Przełącznik HDR10+ GAMING można znaleźć w Ustawieniach w zakładce Wideo.
Konsole
- [Xbox] Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie się komunikatu „Zapis nieudany: za mało miejsca” przy próbie zapisu, mimo że nie osiągnięto limitu zapisu.
- [Xbox] Dodano nowy komunikat o błędzie, który pojawi się, gdy Widmo wolności zostanie zainstalowane na nieobsługiwanym dysku.
Różne
- Naprawiono awarię występującą podczas próby dotarcia do drugiego snajpera w Przerwanym milczeniu.
- Teraz możliwa będzie prawidłowa interakcja z radiem w mieszkaniu V w megabloku H10.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po ustawieniu wewnętrznej martwej strefy na kontrolerze na 0 nadal występowała pewna martwa strefa.
- Dodano więcej sekretów do odkrycia przez graczy w Night City.
Pamiętajcie, że to tylko najważniejsze zmiany! W tej aktualizacji mamy jeszcze mnóstwo innych ulepszeń oraz poprawek, a więc koniecznie sprawdźcie je jutro w grze!