Fala zwolnień w branży gier. TinyBuild, New World Interactive i League of Geeks z dużymi problemami

Gry
514V
Insurgency
Bartosz Dawidowski | 06.12.2023, 10:41

Kolejne studia tworzące gry zgłaszają, że przeprowadzają zwolnienia. Niestety problem dotyczy również tych mniejszych zespołów, bez wsparcia wielkich wydawców.

Tym razem serię zwolnień ogłosił prezes TinyBuild. Z firmą odpowiedzialną za wydawanie markę Hello Neighbor musi pożegnać się "pewna liczba deweloperów". Według zarządu TinyBuild "zmiany organizacyjne mają niewielką skalę".

Dalsza część tekstu pod wideo

Z problemami mierzy się również zespół New World Interactive. W sieci pojawiły się pierwotnie pogłoski o totalnym zamknięciu grupy odpowiedzialnej za realistyczną strzelankę Insurgency: Sandstorm, ale rzecznik prasowy zdementował te wieści, twierdząc, że to "zmiany restrukturyzacyjne" i że funkcjonowanie studia zostanie zachowane.

Do grupy bezrobotnych dołączają deweloperzy ze studia League of Geeks. Kierownictwo tej firmy odpowiedzialnej za Armello poinformowało, że ze studiem musi się pożegnać "ponad połowa zatrudnionych deweloperów". W związku ze zwolnieniami prawdopodobnie Jumplight Odyssey nie pojawi się na PS5 i XSX a gra na PC nie doczeka się wersji 1.0. Solium Infernum ma natomiast trafić na rynek w lutym 2024 r.

Źródło: https://techraptor.net/gaming/news/armello-developer-league-of-geeks-lays-off-over-50-of-staff-puts-jumplight-odyssey-on

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper