Twórcy z PlayStation chcą osiągnąć jakość realizmu z Hellblade 2. Gra jest „celem jakości” dla Wolverine'a
Ninja Theory już wielokrotnie podkreślało dbałość o detale i realizm przy tworzeniu Hellblade 2. Twórcy z Insomniac Games bez wątpienia przyglądają się pracy zespołowi Microsoftu, ponieważ produkcja zmierzająca wyłącznie na Xboksy została określona jako „cel jakości” dla deweloperów Wolverine'a.
Wolverine to następna wielka gra Insomniac Games, która ma trafić na rynek jesienią 2026 roku. Firma chce w przyszłym roku wrzucić trzy dodatki do Spider-Mana 2, a jedna z historii będzie mogła zapowiedzieć Spider-Man Venom, czyli mniejszą przygodę, której premierę zaplanowano na 2025 rok.
Redakcja altchar przejrzała pliki Insomniac Games, by potwierdzić bardzo ciekawą sytuację – Insomniac Games na jednym ze slajdów wspomina o produkcji przygotowywanej wyłącznie dla Xboksów Series X|S oraz komputerów osobistych.
Twórcy Wolverine'a przygotowali prezentację, na której jednym ze slajdów pojawia się wzmianka o Hellblade 2 – produkcja jest określona jako cel wizualny dla realizmu. Zespół PlayStation chce wykorzystać skany ze świata rzeczywistego do tworzenia realistycznych postaci, a wzorem dla zespołu jest Senua od Ninja Theory.
Insomniac Games zamierza wykorzystać najnowocześniejszą technologię do tworzenia realistycznych materiałów, które następnie będą przenoszone do gry – z tego samego rozwiązania korzystają deweloperzy Hellblade 2.
Warto przypomnieć, że Hellblade 2 ma zadebiutować w 2024 roku, ale Microsoft wciąż nie potwierdził ostatecznej daty premiery gry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Senua's Saga: Hellblade II.