Cyberpunk 2 może zapewnić bardziej rozbudowaną historię. Twórcy chcą lepiej wykorzystać ścieżki życia
Cyberpunk 2077 pozwala nam określić naszą postać i podczas tworzenia bohatera możemy wybrać jego „ścieżkę życia”. V może być ulicznym dzieckiem, nomadem lub korposzczurem i CD Projekt RED zdaje sobie sprawę, że w kontynuacji może poprawić ten element rozgrywki.
Następną wielką produkcją CD Projekt RED jest Wiedźmin 4. To właśnie na tym tytule ma teraz skupiać się studio, jednak firma jednocześnie rozwija nowego Cyberpunka. Gra nadal znajduje się w fazie koncepcyjnej.
W sprawie wciąż tajemniczej produkcji wypowiedział się Philipp Weber, który podczas podcastu CD Projekt RED zdradził, że firma chce znacząco poprawić rolę „ścieżki życia” w swoich następnych tytułach. Deweloperzy zdają sobie sprawę, że obiecali wiele przez opracowanie tej opcji w Cyberpunku 2077, ale nie zaoferowali oczekiwanych wrażeń.
Myślę, że są pewne rzeczy, na przykład ścieżki życia, które dają ci obietnicę, że możesz grać bardziej różnorodnymi postaciami. Myślę, że jest to rzecz, którą w przyszłości chcielibyśmy poprawić. Ponieważ uważam, że złożyliśmy obietnicę, której być może ostatecznie nie udało nam się zrealizować.
Jak wiadomo w Cyberpunku 2077 wybranie ścieżki życia zapewnia nam tak naprawdę tylko inny wstęp, ponieważ ostatecznie V niezależnie od pierwszej decyzji, otrzymuje identyczne misje.
Philipp Weber potwierdził, że ostatecznie deweloperzy nie sprostali zadaniu i zaoferowali „mniej zagmatwane” wydarzenia niż początkowo chcieli. CD Projekt RED opracował jednak ważny moment fabularny, przez który ostatecznie V się zmienia i w tym momencie każdy gracz otrzymuje tę samą historię – studio najwidoczniej będzie chciało poprawić ten element, by w przyszłości móc zapewnić graczom większą różnorodność.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.