Phasmophobia po pożarze siedziby Kinetic Games. Hit opóźniony na XSX, PS5 i udoskonalenia grafiki
Rok 2023 okazał się wyjątkowo niefortunny dla deweloperów z ekipy Kinetic Games. Studio chciało wprowadzić Phasmophobię na konsole, ale plany pokrzyżował wielki pożar biura firmy. Teraz zespół opowiada o pracy zdalnej i najbliższych planach.
Studio Kinetic Games wciąż nie znalazło nowej siedziby po pożarze, do którego doszło w połowie 2023 roku. Konieczność pracy zdalnej spowalnia proces rozwijania horroru pt. Phasmophobia. Przede wszystkim na grę dłużej musimy poczekać na konsolach.
Nie wszystkie wieści są jednak złe. Deweloperzy napisali, że dodatkowy czas powoli na zapewnienie "jak najlepiej działającej i wyglądającej gry na konsolach". Autorzy wciąż nie podali choćby okienka wydawniczego dla premiery na XSX oraz PS5. Wiadomo, że produkcja będzie wspierać PS VR2 na konsoli Sony, co twórcy podkreślili w nowym komunikacie.
Jeśli chodzi o wydanie pecetowe, to już niedługo w grze pojawi się wyczekiwana lokacja, czyli latarnia Point Hope. Autorzy przedstawili przy okazji mapę drogową z planem aktualizacji gry przed wyjściem z fazy Wczesnego Dostępu. W najbliższych miesiącach dojdzie m.in. do ulepszenia oświetlenia, dodania nowych modeli 3D i animacji dla postaci graczy oraz duchów. Premierę wersji 1.0 zaplanowano na 2024 rok.