Hi-Fi RUSH miało być zapowiedziane lata temu. Na szczęście opóźnienia nie odbiły się na zainteresowaniu

Gry
574V
Hi-Fi Rush
Kajetan Węsierski | 06.01, 13:30

Hi-Fi RUSH to jedna z najlepszych gier ubiegłego roku - przemawiają za tym zarówno liczne nominacje do nagród, jak i oceny oraz skala zainteresowania. Tytuł okazał się niezwykle dobrym połączeniem zręcznościowej gry przygodowej z masą elementów zaczerpniętych z produkcji rytmicznych. Od samego początku, aż do końca, można było poczuć, że na wszystko był konkretny pomysł, który został świetnie zrealizowany.

Co ważne, mieliśmy w tym przypadku do czynienia z bardzo nietypową sytuacją. I nie chodzi tu oczywiście o wrzucenie gry do Game Passa już w dni premiery (choć niewątpliwie wpłynęło to na liczbę graczy zainteresowanych produkcją), a o fakt, że pojawiła się ona bez wcześniejszego budowania zainteresowania. Podczas eventu Microsoftu dostaliśmy zwiastun, który został zwieńczony... Debiutem Hi-Fi RUSH!

Dalsza część tekstu pod wideo

Sytuacja była bardzo zaskakująca, choć ostatecznie okazało się to ciekawym podłożem dla marketingu. Niemniej, zgodnie z niedawnymi komentarzami Johna Johanasa z Tango Gameworks, tytuł miał zostać zapowiedziany znacznie wcześniej. Niestety cały czas pojawiały się opóźnienia, przeszkody i lęk, że będzie trzeba coś obiecać, a potem to zmieniać, co spowodowało, że w gruncie rzeczy zapowiedzi nie dostaliśmy:

Rozważaliśmy różne terminy ogłoszenia tego, aby nie zostać przyćmieni przez coś innego. Chcieliśmy to wypromować, ale nie zbyt mocno ekscytować ludzi, ani nie dawać zbyt wiele okazji do skrytykowania. A potem ten okres stawał się coraz krótszy...

Źródło: Pure Xbox

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper