The Finals pokazuje moc Unreal Engine 5. Gra śmiga na konsolach w 60 klatkach na sekundę
The Finals jest z nami już ponad miesiąc i jak do tej pory zbiera fantastyczne opinie zarówno od prasy jak i samych graczy. Teraz grze przyjrzeli się specjaliści i przeanalizowali działanie gry na konsolach. Efekty? Zdumiewające.
Wiele się podczas tej generacji mówi o tym, że Unreal Engine 5 to moloch na glinianych nogach - niby daje świetne możliwości, ale jednak zbyt mocno obciążą sprzęt. Jak się jednak coraz częściej okazuje, jeśli deweloperzy naprawdę przykładają się do swojej pracy mogą dać nam przełomowy projekt z naprawdę niemalże doskonałą optymalizacją!
The Finals oferuje bardzo zaawansowany system zniszczeń, dynamiczną rozgrywkę i stałe (prawie) 60 klatek na sekundę na każdej z dostępnych konsol - nawet na Xbox Series S. To efekty świetnej pracy nad optymalizacją i wyciskaniem ze sprzętów całej dostępnej mocy bez robienia sobie wymówek o słabszych podzespołach. Dzięki temu gra na PS5 i Xbox Series X celuje w 4K, a Xbox Series S leci powyżej często spotykanych wartości aż do 1512p. Niestety tylko na PS5 są małe problemy, ale tam klatkarz spada do około 55 klatek, co nie jest jakieś straszne.
- PlayStation 5 - 1440-2160p w 55-60 klatkach
- Xbox Series X - 1440-2160p w 60 klatkach
- Xbox Series S - 729-1512p w 60 klatkach