Sony przez brak gier first-party wykorzysta Final Fantasy VII Rebirth do promowania telewizorów

Gry
1949V
Sony x Final Fantasy VII Rebirth
Wojciech Gruszczyk | 22.01, 16:13

Sony nie posiada dużych gier AAA prezentujących moc PlayStation 5 od PlayStation Studios na pierwsze miesiące 2024 roku, więc firma wykorzystuje najnowszą grę Square Enix, by zachęcać graczy nie tylko do PlayStation 5, ale także do najnowszych telewizorów.

Sony w poprzednich latach promowało nowe telewizory za pomocą Horizon Forbidden West czy też God of War Ragnarok, ale aktualnie firma nie posiada żadnych nowości od PlayStation Studios, więc to Final Fantasy VII Rebirth zostanie wykorzystany w kampanii promocyjnej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sony potwierdziło nawiązanie współpracy ze Square Enix, dzięki której to właśnie Final Fantasy VII Rebirth będzie pojawiać się w reklamach Sony Bravia XR na 2024 rok. Jest to ciekawa sytuacja biorąc pod uwagę harmonogram japońskiego giganta.

Sony w pierwszej połowie roku zaoferuje graczom kilka ekskluzywnych produkcji, ale Final Fantasy VII Rebirth oraz Rise of the Ronin nie są opracowane przez zespoły PlayStation. Znacznie efektowniejszą produkcją wydaje się pozycja Square Enix, więc to właśnie ten tytuł ma być wizytówką PlayStation 5 i Sony Bravia XR.

Korporacja wspomina, że najnowsze telewizory idealnie współpracują z PlayStation 5 (automatyczne włączenie HDR i trybu Game Mode), a najnowszy procesor ma sprawić, że „gracze zobaczą i usłyszą świat Final Fantasy VII Rebirth tak, jakby naprawdę w nim byli”.

Firma podkreśla także, że nowe Bravie oferują wsparcie VRR, ALLM czy też HDMI 2.1, więc podczas rozgrywki mamy wykorzystać wszystkie atuty PS5.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.

Źródło: prnewswire

Komentarze (205)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper