Microsoft chwali się liczbą graczy. Satya Nadella o grach na 2024 rok: Nigdy nie byłem bardziej podekscytowany
Microsoft Gaming przejął Activision Blizzard, a już wczoraj informowaliśmy o niezwykle obiecujących wynikach działu gier przedsiębiorstwa. Satya Nadella potwierdził liczbę graczy i nie ukrywa wielkiego zainteresowania ofertą.
Gry Activision w katalogu Microsoft Gaming pozwoliły zanotować naprawdę znakomity wynik. Podczas rozmowy z inwestorami i analitykami główny przedstawiciel korporacji zdradził świetne wyniki całego działu gier – wiele na to wskazuje, że firma oczekuje na kolejne sukcesy w działalności Xboksa.
Satya Nadella w trakcie panelu potwierdził, że cały Microsoft Gaming posiada ponad 200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, co stanowi rekordowe zainteresowanie. Możemy śmiało przypuszczać, że firma czerpie garściami z ostatniego przejęcia Activision Blizzard King.
W tym kwartale ustanowiliśmy rekordy wszech czasów pod względem miesięcznej liczby aktywnych użytkowników na konsolach Xbox, komputerach PC, a także urządzeniach mobilnych, gdzie obecnie mamy ponad 200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, w tym Activision Blizzard King. Dzięki naszemu przejęciu dodaliśmy setki milionów graczy do naszego ekosystemu, realizując naszą ambicję dotarcia do większej liczby graczy na większej liczbie platform.
Gracze mogą mieć pewność, że to nie koniec, a Nadella, odpowiadając na pytanie na temat gier na 2024 rok, przyznał otwarcie: „Nigdy nie byłem bardziej podekscytowany”.
Świetna zawartość jest kluczem do rozwoju w całym naszym portfolio i nigdy nie byłem bardziej podekscytowany naszą ofertą nadchodzących gier. Na początku tego miesiąca udostępniliśmy nowe, ekscytujące tytuły własne, które pojawią się w tym roku na Xbox, PC i Game Pass, w tym Indiana Jones.
Ogłosiliśmy także wprowadzenie w tym roku kalendarzowym znaczących aktualizacji wielu naszych najtrwalszych serii, które co miesiąc przyciągają miliony graczy, w tym Call of Duty, Elder Scrolls Online i Starfield.
W 2024 roku gigant z Redmond ma wrzucić na rynek między innymi Senua's Saga: Hellblade II, Avowed oraz Indiana Jones i Wielki Krąg, a to dopiero przedsmak różnorodnej oferty, jaką amerykańska korporacja przygotowała dla swoich klientów.