Death Stranding w wersji z iPhone'a 15 Pro porównane z PS5. Czy granie na sprzęcie Apple ma sens?
Death Stranding jest dużą produkcją, która dotychczas była dostępna wyłącznie na konsolach oraz PC, natomiast po pewnych przygotowaniach zawędrowała na smartfony Apple. Ostatnia klimatyczna gra Hideo Kojimy znalazła się już na iPhonie 15 Pro, a najnowszy materiał koncentruje się na różnicach w jakości oprawy względem wydania przeznaczonego na PlayStation 5.
Death Stranding zadebiutował wczoraj na sprzętach Apple, a wcześniej tytuł można było ogrywać wyłącznie na PlayStation 5, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych. Odbiorcy otrzymają teraz możliwość zapoznania się z pozycją w terenie, co może skusić niezdecydowanych do emocjonującej historii Sama.
Death Stranding został zaprezentowany na nowym porównaniu, w trakcie którego szybko dostrzeżemy, iż działa w dużo niższej rozdzielczości niż edycja przeznaczona na PlayStation 5.
Według udostępnionych danych Death Stranding oferuje rozdzielczość 1561x720p przy 30 klatkach na sekundę, lecz podczas rozgrywki doświadczymy spadków do 25 fps.
Warto zaznaczyć, że Kojima Productions w wersji na iPhone'a 15 Pro zrezygnował z możliwości dostosowania ustawień, w związku z czym odbiorcy nie mają możliwości dopasowania gry do własnych oczekiwań. Każdy posiadacz smartfonów Apple otrzyma tytuł w takich samych warunkach – studio zapewne chciało mieć pewność, że gra zaoferuje zabawę w około 30 fps.