Avowed zaoferuje wyłącznie dwie rasy głównej postaci. Obsiadian tłumaczy decyzję

Gry
3066V
Avowed
Kajetan Węsierski | 03.02, 08:30

Avowed to jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego roku. Produkcja będzie dostępna wyłącznie na platformach Microsoftu, więc nie brakuje par oczu zwróconych na ręce deweloperów. Co więcej, producentem rzeczonego tytułu jest Obsidian Entertainment, co tylko zwiększa ogólne zainteresowanie i budzi ciekawość co do tego, co twórcy przygotowali. A każdy kolejny materiał jeszcze bardziej rozkręca wyobrażanie.

I choć wiemy już zdecydowanie więcej, niż kilka miesięcy temu, to cały czas pojawiają się kolejne doniesienia, które rozwiewają nieco wątpliwości w kontekście tego, z czym będziemy mieli w praktyce do czynienia. Tym razem kilka słów na temat produkcji zdradziła w wywiadzie dla serwisu IGN Carrie Patel, a więc jedna z reżyserek pracujących nad grą. Wytłumaczyła, skąd wzięła się decyzja o implementacji wyłącznie dwóch grywalnych ras.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kobieta wyjaśniła, że bohater jest fabularnie przedstawicielem Imperium Aedyr, które składa się przede wszystkim z ludzi i elfów (zresztą - sytuacja wyglądała identycznie w Pillars of Eternity). Przyznała również, że innym powodem są kwestie techniczne - w grze FPP implementacja bohaterów z różnym stylem chodzenia, wzrostem i dynamiką jest dużo trudniejsza, niż miało to miejsce w izometrycznym RPG.

Źródło: PC Gamer

Komentarze (150)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper