Starfield z ważną aktualizacją na PC. Pierwsi gracze już mogą się z nią zapoznać

Gry
1537V
Starfield
Grzegorz Cyga | 07.02, 20:52

Minęło już kilka miesięcy, odkąd Starfield trafił na Xbox Series X|S oraz PC. Ci drudzy właśnie otrzymali aktualizację wprowadzającą przydatne ulepszenie.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Bethesda co sześć tygodni dodaje kolejne usprawnienia do swojej najnowszej produkcji, jaką jest Starfield.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tym razem wprowadzono aktualizację, która jest na tyle ważna, że w pierwszej kolejności otrzymali ją gracze, którzy korzystają ze Steama w wersji beta.

Jeśli coś da się zrobić w mniejszej poprawce (np. asteroida) i uznamy, że jest to bezpieczne, również je usuniemy. Bezpieczeństwo jest tutaj kluczowe. Poświęcamy dużo czasu na przetestowanie nawet najmniejszej zmiany w tak dużej i dynamicznej grze.

Trudno się dziwić chęci zminimalizowania ryzyka, ponieważ łatka wprowadza obsługę technologii AMD FSR 3.

Nowa funkcja łączy skalowanie rozdzielczości z zaawansowanym generowaniem klatek obrazu, zwiększając w ten sposób płynność animacji i wydajność gry. Technologia AMD FSR 3 jest oferowana przez wiele kart graficznych, ale warto upewnić się, czy wasz system ją wspiera. W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów zlecamy korzystanie z FSR 3 przy włączonej synchronizacji pionowej, grając na monitorze z VRR.

Starfield AMD FSR3

Oprócz tego aktualizacja zawiera kilka poprawek do samej gry. 

GRAFIKA

  • Dodano wsparcie dla technologii AMD FidelityFXTM Super Resolution 3 (FSR 3). (PC)
  • Dodano wsparcie dla technologii Intel Xe Super Sampling (XeSS). (PC)
  • Usunięto błąd, przez który po włączeniu trybu wydajności DLSS chmury wydawały się wibrować. (PC)
  • Usunięto błąd, przez który celowanie z broni lub przełączanie zadań mogło powodować pojawianie się na ekranie graficznych artefaktów.

STABILNOŚĆ

  • Zmieniono sposób zwalniania FormID podczas wczytywania zapisów rozgrywki. Powinno poprawić to stabilność w przypadku zapisów z dużą liczbą odwiedzonych lokacji.
  • Usunięto błąd powodujący nagłe wyłączanie się gry, gdy dokonywano zmian w statku wymagających przeniesienia wszystkich przedmiotów na pokład inżynieryjny w menu kreatora statków.


RÓŻNE

  • Cofnięto zmianę, która spowodowała otwieranie menu danych po wykonaniu zrzutu ekranu za pomocą klawisza F12. (PC)
  • Usunięto błąd, przez który ustawienie skalowania rozdzielczości powracało do wartości 1.0 po przełączeniu się między trybem pełnego ekranu i okna podczas korzystania z DLSS. (PC)

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.

Źródło: VGC

Komentarze (38)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper