Forza Motorsport z trzęsieniem ziemi! Ogromne zmiany, których gracze domagali się od premiery wyścigów

Gry
1439V
Forza Motorsport 2023
Bartosz Dawidowski | 08.02, 10:14

Niedługo w Forza Motorsport dojdzie do zmian, których skalę można porównać ze sporym trzęsieniem ziemi. W grze kompletnie zmieni się system postępów związanych z tuningiem samochodów.

Turn 10 po wielu miesiącach reaguje wreszcie w konkretny sposób na ogromną krytykę systemu progresji/rozwoju samochodów w Forza Motorsport. Studio zapowiedziało zmianę, która sprawi, że ulepszone, tuningowe części będziemy mogli instalować w samochodach niezależnie od ich poziomu. Części będziemy mogli po prostu kupić za walutę w grze. Śmiało można powiedzieć, że właśnie tego oczekiwali miłośnicy marki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po pierwsze, usuniemy mechanikę zablokowanych części, aby dostęp do wszystkich części samochodowych był możliwy już na pierwszym poziomie samochodu dla każdego pojazdu w grze. Po dodaniu samochodu do Twojej kolekcji samochodów możesz instalować w nim ulepszenia w dowolnej kolejności. Niezależnie od tego, czy chodzi o redukcję masy, opony wyścigowe, przeróbki silnika czy jakąkolwiek inną część dostępną dla Twojego pojazdu, będziesz mieć pełną swobodę budowania samochodów.

Deweloperzy przedstawili już "kurs" wymiany waluty w grze na części. Wygląda to bardzo sensownie, bo pełna modyfikacja np. Golfa R z 2021 będzie kosztować ok. 90 tysięcy kredytów. Jednocześnie w grze zostanie też opcja odblokowywania części w dawnym stylu - poprzez grind.

Po drugie, oprócz zdobywania punktów samochodowych poprzez ulepszanie samochodu, będziesz mógł używać kredytów w grze do zdobywania punktów samochodowych. Oznacza to, że możesz natychmiast rozpocząć instalowanie ulepszeń w swoim samochodzie, jeśli masz wystarczającą liczbę Kredytów lub jeśli wolisz oszczędzać swoje Kredyty, nadal możesz zdobywać części samochodowe poprzez poziomowanie samochodu, tak jak poprzednio.

Testujemy stosunek 4500 kredytów do 500 punktów samochodowych i na podstawie zebranych przez nas opinii spodziewamy się, że zapewni to zdrową równowagę. Oznacza to, że na przykład modernizacja Volkswagena Golfa R 2021 ze wszystkimi dostępnymi częściami na poziomie 1 będzie kosztować 89 775 kredytów. W przypadku BMW M4 Competition Coupé 2021 kwota ta wynosi 125 325 kredytów za wszystkie części, a w przypadku Nissana Fairlady Z 432 z 1969 r. – 133 875 kredytów.

Aktualizacja z tymi zmianami zostanie wydana w marcu 2024 r. Wcześniej, już za tydzień, dostaniemy aktualizację nr 5, w której poszalejemy na Nordschleife.

Źródło: https://forza.net/news/forza-motorsport-car-progression-updates

Komentarze (59)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper