Graficzne porównanie w Dying Light: PlayStation 4 vs PC

Już w piątek Dying Light trafi do polskich sklepów. Zastanawialiście się, jak wypada jakość grafiki w tej rodzimej produkcji w przypadku zestawienia wersji konsolowej z PC? Okazuje się, że różnice są niewielkie.
Redakcja GearNuke odpaliła Dying Light w wersji PC oraz na PS4 i zrobiła kilka porównawczych screenshotów. Najpierw zestawiono ustawienia graficzne High (maksymalne) na komputerach osobistych, a następnie opcję Low. Śmiało można powiedzieć, że róznice wizualne są w tym przypadku niewielkie - nawet po włączeniu opcji High. Bez przylepiania nosa do ekranu zauważalne są trochę wyraźniejsze tekstury na PC oraz inny poziom kontrastu.
Główna zaleta Dying Light na PC to możliwość generowania framerate'u większego niż 30 fps, w przypadku posiadania mocnego komputera. Wersja na PS4 i XONE ma ograniczenie do maksymalnie 30 fps.
Naszą recenzję Dying Light (pierwszą na świecie!) znajdziecie w najnowszym numerze PSX Extreme, który właśnie wylądował w sprzedaży.
Redakcja GamingBolt przygotowała również krótkie filmowe porównanie edycji PS4 z XONE. Niestety ograniczono się tylko do zestawienia cut-scenek.



