Pentiment działa na PS5 w 120 fps, a na Xboksach w 60 fps. Porównania pokazują różnice
Pentiment jest jedną z pierwszych gier Xbox Game Studios, która trafiła na PlayStation 5, PlayStation 4 i Nintendo Switcha. Tytuł niespodziewanie wykorzystuje potencjał najnowszej konsoli Sony, podczas gdy na tego typu atrakcje nie mogą liczyć klienci Microsoftu.
Pentiment to jedna z perełek i małych niespodzianek autorstwa Obsidian Entertainment. Oprócz realizacji wielkich projektów z gatunku RPG, deweloperzy znaleźli czas na zrealizowanie mniejszej pozycji, która odznacza się klimatyczną oprawą, dopracowanymi szczegółami oraz intrygującą fabułą.
W zeszłym tygodniu wspominaliśmy, że tytuł o średniowiecznej stylistyce zadebiutował na konsolach konkurencji Microsoftu w dobrych cenach, co może zachęcić wielu graczy do sprawdzenia produkcji.
W sieci znalazły się pierwsze porównania gry na poszczególnych platformach i dla niektórych odbiorców dużą niespodzianką będzie jej działanie na PlayStation 5. Port produkcji Obsidian Entertainment działa w 120 fps, tymczasem pierwszej wersji opracowanej na Xboksy Series X|S doświadczymy w 60 klatkach na sekundę.
Pentiment nie jest specjalnie wymagającą pozycją, w której 120 klatek znacząco wpływa na wrażenia podczas rozgrywki, lecz nie wiadomo co stoi za decyzją Obsidian Entertainment, które nie zadbało o wskazaną płynność podczas opracowania produkcji przynajmniej na Xboksie Series X.
Na kolejnych materiałach możecie sprawdzić porównanie grafiki, na podstawie którego można odnieść wrażenie, że w niektórych scenach Pentiment na PlayStation 5 oferuje znacznie żywsze kolory niż wersja na Xboksa Series X.