Assassin’s Creed Infinity w szczegółach! Fani nie będą zachwyceni pomysłem Ubisoftu
Jeszcze w 2024 roku ma zadebiutować Assassin’s Creed Red, który jak dobrze wiemy, nie jest jedynym projektem z uniwersum francuskiej korporacji, jaki miałby trafić na rynek w drugiej połowie roku. Assassin’s Creed Infinity będzie dostępne z historią umiejscowioną w Japonii.
Pierwszymi doniesieniami koncentrującymi się na AC Infinity podzielił się w 2021 roku Jason Schreier, lecz od tego czasu nie mogliśmy liczyć na zbyt wiele nowych informacji na temat projektu. Tom Henderson na łamach Insider Gaming ujawnił szczegóły, które powinny podzielić graczy.
Informator potwierdził, że Assassin’s Creed Infinity będzie „głównym hubem serii”, dzięki któremu uruchomimy gry należące do uniwersum – Assassin’s Creed Red, Assassin’s Creed Hexe i Assassin’s Creed Invictus.
Szef Insider Gaming otrzymał materiał pokazujący możliwości Assassin’s Creed Infinity – HUB pozwoli w kilka sekund włączyć produkcję od momentu zakończenia, bez konieczności włączania drugiej produkcji.
Ubisoft ma okazałe plany wobec Assassin’s Creed Infinity, ponieważ będzie to sposób na podążenie serią Assassin’s Creed w stronę gier-jako-usług. Za sprawą HUB-a deweloperzy chcą miedzy innymi sprzedawać różne przepustki sezonowe oraz DLC:
Głównym celem Infinity jest oferowanie gry-jako-usługi, a wszystko to jest opowiedziane za sprawą współczesnej historii. Na początek Infinity zostanie uruchomione tego samego dnia co Red i będzie zawierało kilka funkcji, których można oczekiwać od gry-jako-usługi.
Henderson opisał dwie pierwsze funkcje – „The Exchange” to sklep, w którym gracze będą mogli codziennie i cotygodniowo kupować kosmetyczne przedmioty do Naoe i Yasuke, czyli bohaterów Assassin’s Creed Red. Natomiast „Synchronisation” umożliwi sięganie po „Projekty”, czyli „mini przepustki bojowe” – dzięki nim użytkownicy otrzymają możliwość zdobywania nagród kosmetycznych.
Projekty będą stale dodawane w Infinity, koncentrując się głównie na DLC i nowych grach, a nawet jako sposób na utrzymanie zainteresowania graczy w przypadku braku nowej zawartości.
Wiele na to wskazuje, że Ubisoft poprzez Infinity planuje rozbudowywać przygody skrytobójców i stworzyć z produkcji single-player stale rozszerzane gry-jako-usługi.