GTA 6 wkracza w „końcową fazę produkcji”. Rockstar wprowadza duże zmiany na ostatniej prostej
Jeśli nie wydarzy się nic złego, to w pierwszych miesiącach przyszłego roku możemy zagrać w GTA 6. Rockstar chce dopilnować wszystkich szczegółów i na ostatniej prostej zdecydowało się na całkowitą pracę deweloperów ze studia, co nie do końca spodobało się pracownikom zespołu.
GTA 6 ma zadebiutować w 2025 roku, a raporty finansowe sugerują, że produkcja może trafić na rynek do marca, choć w ostatnim czasie pojawiły się także analizy na temat nieco późniejszego terminu. Take-Two wciąż nie ogłosiło ostatecznej daty debiutu, jednak wiemy, że wszelkie decyzje zostaną podjęte, kiedy gra będzie odznaczać się najwyższą jakością.
Ogromne oczekiwania sprawiają, że Rockstar w ostatnich dniach przesłało do swoich pracowników wiadomość, która, jak wskazuje Jason Schreier, spotkała się z bardzo negatywnym odbiorem.
Rockstar potwierdziło, że GTA 6 „wchodzi w końcową fazę produkcji”, co wydaje się bardzo dobrą wiadomością, jednakże pracownicy otrzymali polecenie powrotu do biura i realizacji swoich obowiązków w oddziale firmy.
Deweloperzy od kwietnia mają przez 5 dni w tygodniu pracować z siedziby Rockstar, które na końcowym etapie stawia na „produktywność” i „bezpieczeństwo”. Przypomnijmy, że wiele danych z GTA 6 wyciekło, a zwiastun produkcji został opublikowany wcześniej, więc nic dziwnego, że przedsiębiorstwo chce się zabezpieczyć. Przynajmniej na ostatnim etapie prac.
Jenn Kolbe, szefowa działu wydawniczego Rockstar, w wiadomości e-mail wysłanej do pracowników podkreśliła, że studio chce zaoferować grę o najwyższej jakości, a „wymierne korzyści” z pracy w biurze wpłynęły na decyzję szefostwa.
Dokonanie tych zmian teraz stawia nas w najlepszej pozycji do dostarczenia kolejnego Grand Theft Auto na poziomie jakości i dopracowania, którego wiemy, że wymaga, wraz z planem wydawniczym, który pasuje do skali i ambicji gry.
Jason Schreier przekazał, że „pracownicy nie są zadowoleni” z decyzji Rockstar.