Avatar: Frontiers of Pandora z celowaniem żyroskopowym na PS5 i ulepszoną grafiką. Duże zmiany w grze Ubisoftu
Ubisoft ciągle dopracowuje Avatar: Frontiers of Pandora. Tytuł otrzymał właśnie ważną aktualizacją 1.005 na PS5, XSX oraz PC.
Aktualizacja zajmuje ok. 9,5 GB na XSX i PC oraz 7,1 GB na PS5. Patch 1.005 wprowadza szereg ważnych poprawek, przede wszystkim rozwijając obsługę kontrolera DualSense o Motion Aiming (opcję celowania z pomocą czujników żyroskopowych DualSense)
Być może najciekawsze zmiany dotyczą technicznych aspektów grafiki. Do Avatar: Frontiers of Pandora wprowadzono opcję ustawienia rozmycia w wolumetrycznym efekcie mgły i poprawiono działanie AMD FSR 3 na wszystkich platformach, tak by występowało tutaj mniej przekłamań obrazu. W zakresie grafiki ulepszono też detekcję kolizji, migotanie NPC i przenikanie postaci przez obiekty. Zoptymalizowano też znacząco ładowanie obiektów, co zmniejsza pop-in. W grze pojawiło się również ustawienie poziomu mocy Motion Blur. Deweloperzy zadbali o ułatwienie niektórych wyzwań bojowych na poziomie trudności Medium i Low.
Na PC autorzy zadbali o zmniejszenie zacinania animacji, przez optymalizację streamingu tekstu a także naprawili defekty obrazu w interfejsie podczas używania Frame Generation.
Pełna lista zmian czeka na was tutaj.