Skull and Bones. Coraz większa krytyka poważnych bugów i fazy endgame. Ubisoft przedstawia poprawki i nowości

Gry
1491V
Skull and Bones
Bartosz Dawidowski | 13.03, 10:39

Sytuacja ze Skull and Bones staje się coraz trudniejsza dla Ubisoftu, który jest obecnie krytykowany nawet przez największych fanów tej pirackiej przygody.

Dziś w nocy odbył się drugi livestream z udziałem deweloperów Skull and Bones, który zapewniali, że w grze pojawi się niedługo wiele modyfikacji i udoskonaleń. Poniżej część z zapowiadanych zmian:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Zwiększenie pojemności schowków w manufakturach
  • Opcja włączenia globalnego PvP - na całej mapie!
  • Małe okręty zostaną ulepszone, by miały sens w fazie endgame
  • Poprawki błedów w misjach
  • Komunikacja głosowa i tekstowa już w przyszłym tygodniu
  • Wyłączenie irytujących komunikatów podczas zakupów lub modyfikowania statku
  • Zmiany w zachowaniach wiatru (wiatr będzie rzadko zmieniać kierunek)
  • Ulepszenia w celowaniu rakietami
    Wprowadzenie opcji sprzedaży przedmiotów z magazynu
  • Usunięcie opcji szybkiej podróży z misji typu Cutthroat

Większość z tych zmian ma zostać wdrożona w patchu 1.3, który zostanie opublikowany w przyszłym tygodniu.

Niestety Ubisoft nie wspomniał nic o być może najbardziej irytujących bugach, które występują w Skull and Bones wciąż, od czasu beta testów. Chodzi tu przede wszystkim o zawieszanie się konsol (w szczególności XSX) i to w takim stopniu, że hardware trzeba wyłączać przez dłuższe wciśnięcie przycisku zasilania (nie działają żadne polecenia z kontrolera). Na ten problem skarży się coraz więcej osób, które nawet boją się, że Skull and Bones może uszkodzić ich konsole.

Drugi bug zatrzymuje możliwość wchodzenia w interakcje z NPC-ami i obiektami podczas chodzenia po lądzie czy w pirackich portach. Dzieje się to całkiem często i solucją jest tu znalezienie osoby lub obiektu, na którym "zacięła" się nam interakcja. Jeśli tego nie zrobimy jedynym wyjściem z tej sytuacji jest wyjście do menu głównego i ponowne przystąpienie do sesji.

Wielu fanów Skull and Bones skarży się też na zbyt małą liczbę aktywności w fazie endgame. Miłośnicy tytułu skarżą się na znużenie rozgrywką. Zobaczymy niedługo czy Ubisoft będzie w stanie odpowiedzieć na tę krytykę i zapewnić więcej atrakcji. Firma obiecuje, że szykuje m.in. okręty większego tonażu i nawet nowe obszary mapy do eksploracji, ale trudno powiedzieć, kiedy takie nowości wypłyną na szerokie wody.

Źródło: https://www.reddit.com/r/SkullAndBonesGame/comments/1bdh7sr/the_deck_dev_stream_notes_march_13th/

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper