Część graczy wciąż krytykuje Obsidian. Pentiment na Xbox Series X już w 120 FPS.

Gry
973V
Pentiment
Mateusz Kucharski | 13.03, 13:19

Niektórzy gracze Xboxa wciąż krytykują twórców Pentiment. Powodem jest czas oczekiwania na update. Obsidian Entertainment udostępniło aktualizację, która naprawia kilka pomniejszych problemów oraz dodaje możliwość gry w 120 klatkach na Xbox Series X.

The Pentiment było pierwszą grą Xboxa, która w tym roku zawitała na PlayStation 5 (22 lutego). Jak się okazało, osoby grające na japońskiej konsoli mogły od razu rozpocząć zabawę w trybie 120 FPS, co ciekawe nie było to dostępne na Xbox Series X. Część graczy Xboxa otwarcie wyrażała swoje niezadowolenie, na co szybko zareagował Obsidian. Studio zapewniło, że mocniejsza konsola Microsoftu również doczeka się stosownej aktualizacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wczoraj twórcy poinformowali, że płynność na XSX i PS5 jest już taka sama. Studio wydało łatkę, w której oprócz zapowiadanej wcześniej zmiany, poprawiony został tryb wysokiego kontrastu, zmienione zostały ikony gry na PS4/5 i Switchu. Odświeżenia doczekały się także grafiki przedstawiające kontrolery z PS4/5, a platynowe trofeum od teraz nazywa się "Historia Tassiae".

Pod wpisem ze zmianami, pojawiły się także krytyczne komentarze w stronę studia. Graczom Xboxa nie podoba się, że musieli czekać "aż" 19 dni dłużej na tryb 120 FPS niż użytkownicy PS5. Ich zdaniem wersja na Xboxa powinna być priorytetem, gdyż Obsidian to wewnętrzne studio Microsoftu.

Czy wy w ogóle jesteście studiem first party? Traktujecie fanów Xboxa jak piąte koło u wozu. Powinniście się wstydzić.

120 fps na xbox?... Naprawdę, nie trzeba było. To nie tak, że jesteście studiem Xboxa czy coś.

Fajnie, że Obsidian potrzebowało 19 dni, by przypomnieć sobie, że gracze Xbox wciąż istnieją.

Nie mogę się doczekać, aż 120 klatek na sekundę będzie dostępne w Avowed na Xboxie, gdy pojawi się wersja na ps5. Tak trzymajcie, first party!

Można powiedzieć, że niektórzy reagują zbyt emocjonalnie na takie sytuacje. W dodatku, 120 FPS w grze takiej jak Pentiment naprawdę niewiele zmienia i zdecydowana większość graczy nie zauważy żadnej różnicy. Wcześniej studio było krytykowane za grafikę, na której pudełko z grą na PS5 było umieszczone w centralnej części obrazka. Czasem wystarczy naprawdę niewiele by rozzłościć niektórych graczy.

Źródło: Twitter/X

Komentarze (76)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper