Kolejne gry ze wsparciem graficznym od NVIDIA. Na liście nowości i nadciągające hity
NVIDIA pokazała przełomową technologię do kreowania NPC-ów i scenariuszy AI w grach podczas GTC 2024. To jednak nie koniec tematów interesujących miłośników grania.
Znamy już kolejne gry, które otrzymają oficjalne wsparcie dla technologii skalowania obrazu DLSS 3.5 i Generacji Klatek (Frame Generation). To ważne ogłoszenie, bo dzięki Frame Generation można z serią kart graficznych RTX 40- uzyskać imponujące wzrosty płynności animacji (przy często bardzo słabo zauważalnych lub w ogóle niewidocznych mankamentach obrazu).
Warto pamiętać jednak, że Generator Klatek nie poprawia opóźnień w grach a ma wpływ wyłącznie na subiektywne postrzeganą płynność animacji. Rzecz sprawdza się wspaniale w tytułach singleplayer i produkcjach z wolniejszą akcją, szczególnie dobrze funkcjonując np. w Microsoft Flight Simulator.
Sprawdźcie przy okazji zademonstrowaną wczoraj przez NVIDIA technologię AI do tworzenia postaci z gier.
Potwierdzone gry ze wsparciem dla DLSS 3.5:
- Black Myth: Wukong - DLSS 3.5 i ray tracing w dniu premiery 20 sierpnia 2024 r.
- NARAKA: BLADEPOINT - DLSS 3.5 i ray tracing w aktualizacji
- Star Wars Outlaws - z DLSS 3.5 i ray tracingiem na premierę w 2024 r.
- Portal with RTX - darmowa aktualizacja z DLSS 3.5 i Ray Reconstruction już dostępna
- Diablo IV - aktualizacja z ray tracingiem już 26 marca
- The First Berserker: Khazan - DLSS 3.5 w dniu premiery
- Sengoku Destiny - DLSS 3.5 w aktualizacji
- Outcast - A New Beginning - DLSS 3.5 w aktualizacji
Przy okazji NVIDIA zapowiedziała też, że do GeForce NOW zostanie wprowadzone Star Wars Outlaws już w dniu premiery.