PS5 ma otrzymać więcej ekskluzywnych produkcji PlayStation, ale Sony nie rezygnuje z gier-jako-usług

Gry
2266V
ps5 pro
Iza Łęcka | 04.04, 11:02

W 2024 roku Sony jeszcze nie zaoferowało wielu tytułów first-party, lecz na pewno szykuje tego typu gry. Firma poszukuje pracownika do zadań specjalnych.

PlayStation w ciągu poprzedniej generacji mogło pochwalić się całą masą kapitalnych produkcji first-party. Przygody single-player stały się wizytówką PlayStation Studios i choć na PS5 nie brakuje wskazanych projektów, to od początku roku jesteśmy świadkami pewnej posuchy. Zespoły japońskiego korporacji pracują nad kolejnymi doświadczeniami, lecz jest jeszcze zbyt wcześnie, by można było mówić o zaplanowanych debiutach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wiele może się jednak zmienić w następnych miesiącach. Sony aktywnie poszukuje specjalisty, który zajmie się promowaniem ekskluzywnych gier oraz produktów PlayStation. Najwyraźniej w najbliższych miesiącach gigant branży będzie chciał wprowadzić na rynek nowe pozycje i potrzebuje doświadczonego pracownika.

PlayStation Nowa oferta pracy:

Specjalista ds. public relations

"Jako kluczowy członek zespołu ds. reklamy oprogramowania i platform, będziesz pomagać w realizacji kampanii wokół ekskluzywnych gier i produktów PlayStation, opowiadając inspirujące historie związane z grami w mediach dla jednej z wiodących firm rozrywkowych na świecie".

Trzeba jednak mieć świadomość, że producent PlayStation nie zrezygnował z sieciowych projektów, które mają być rozwijane przez lata po premierze. Jeremy Rich przez lata pracował dla Bungie, natomiast obecnie wzmocnił dywizję Sony Interactive Entertainment, gdzie będzie zajmował się grami-jako-usługami.

Były pracownik Bungie dołącza do Sony Interactive Entertainment jako Head of Product Management, Live Service Games!

Rich przez 7 lat pracował dla Bungie, a w ostatnim czasie był dyrektorem zarządzający ds. przychodów i zarządzania produktem. Jego zespoły nie tylko zarządzały tytułami Bungie i sprzedażą, ale także analizowały konkurencję, by w jak najlepszym stopniu rozwijać gry-jako-usługi rozwijane przez twórców Halo i Destiny. To na jego barkach spoczywało tworzenie harmonogramów, czyli w zasadzie czuwanie nad rozwojem produkcji Bungie.

Źródło: X: Zuby_Tech

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper