Miało być zawodem, a jest powodem do dumy. Były współpracownik Activision ujawnia wynik Call of Duty: Vanguard

Gry
1894V
Call of Duty Vanguard na nowych zwiastunach. PlayStation pokazuje bohaterów
Grzegorz Cyga | 05.04, 21:19

Call of Duty jest serią, której kolejne części pojawiają się rokrocznie. Z tego powodu można zapomnieć o kilku relatywnie nowych odsłonach, które nawet jeśli nie są idealne, wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem. Okazuje się, że świetnym tego przykładem jest Call of Duty Vanguard.

Call of Duty: Vanguard to gra studia Sledgehammer Games z 2021 roku, w którym to twórcy aktualnie obowiązującego Modern Warfare III powrócili do okresu II wojny światowej, by przypomnieć graczom o paru zasłużonych, choć mniej znanych bohaterach. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety, gra nie spełniła oczekiwań, co odbiło się na wyniku finansowym. Z tego powodu w 2022 roku Activision ogłosiło, że produkcja sprzedała się gorzej, niż zakładano, gdyż gracze nie przepadają za II wojną światową. Jednakże wydawca nie ujawnił dokładnego wyniku sprzedażowego. Zrobił to jednak Brian Hong, który w latach 2021-2023 był konsultantem ds. strategii na social mediach.

Ujawnił on, że współtworzył kampanię mającą na celu pozyskanie nowych graczy do Call of Duty: Vanguard, które finalnie sprzedało się w 30 milionach egzemplarzy. Oznaczałoby to, że jest to jedna z chętniej kupowanych gier w historii serii. 

Źródło: X / LinkedIn

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper