Gears 6 to nowa era grafiki i wydajności na Xbox. Twórcy celują w 60 FPS-ów
Nadchodząca gra Gears 6, rozwijana przez studio The Coalition, nie będzie działać w „kinowych” 30 klatkach na sekundę na konsolach Xbox Series X|S.
Ta informacja, pochodząca od znanego weterana branży „shinobi602”, który wskazuje na to, że twórcy gry celują w wyższą płynność animacji.
Chociaż Gears 6 nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane, oczekiwania wokół gry są ogromne, szczególnie po komentarzach insiderów, którzy sugerują, że gra ma być wizytówką możliwości obecnej generacji konsol.
Spekuluje się, że coś związanego z grą (zapewne zapowiedź lub jakiś zwiastun) może zostać ujawnione tego lata, prawdopodobnie podczas corocznego Xbox Showcase.
Biorąc pod uwagę, że studio zaprezentowało imponującą demonstrację technologiczną Unreal Engine 5 kilka miesięcy po ogłoszeniu przejścia na ten silnik w maju 2021 roku, można oczekiwać, że Gears 6 będzie wizualnie oszałamiającym doświadczeniem.
Więcej informacji na temat Gears 6 oraz jego oficjalnej zapowiedzi można spodziewać się w najbliższych miesiącach, a fani serii z pewnością nie mogą się już doczekać kolejnej odsłony tej kultowej franczyzy.