Prince of Persia: Sands of Time Remake został „całkowicie przebudowany”. Ubisoft stawia na realizm
Ubisoft na poważnie podchodzi do Prince of Persia: Sands of Time Remake. Najnowsze doniesienia wskazują, że gra została całkowicie przebudowana.
Ubisoft chciał wykorzystać duże zainteresowanie uniwersum Księcia Persji i planował szybki remake Prince of Persia: Sands of Time. Pierwsze materiały jednak na wywołały euforii, za to deweloperzy byli krytykowani przez fanów, co nie mogło pozostać niezauważone. Początkowo wydawca opóźnił premierę, a następnie przeniósł produkcję do innego studia.
Teraz za Prince of Persia: Sands of Time Remake odpowiada Ubisoft Montreal, zespół, który najwyraźniej dąży do zapewnienia jak najbardziej dopracowanego doświadczenia.
Tom Henderson na łamach Insider Gaming odsłonił kulisy projektu - Prince of Persia: Sands of Time Remake został całkowicie przebudowany.
Wszystko zostało zbudowane od podstaw, obejmuje to całkowitą zmianę grafiki, nowe animacje i mechanikę walki i parkour oraz wiele więcej. Rozpoczęcie od zera oznaczało, że gra została ponownie napisana, odtworzona w mocap i nie tylko.
Jak twierdzi informator, twórcy postawili na "bardziej realistyczne" podejście do gry, natomiast Yuri Lowenthal nie użycza swojego głosu głównemu bohaterowi - choć aktor był zaangażowany w oryginał i pierwotną wersję remake'u.
Ubisoft Montreal podszedł do projektu na poważnie, choć niestety nie jest to dobra wiadomość dla graczy, którzy liczyli na szybką premierę - Prince of Persia: Sands of Time Remake nadal znajduje się na wczesnym etapie i potrzebuje czasu.
Przypomnijmy jednak, że Prince of Persia: The Lost Crown zadebiutował w styczniu, a jeszcze w tym tygodniu ma odbyć się pokaz kolejnej gry z tego uniwersum.