Flintlock: The Siege of Dawn to rytmiczna gra akcji. Nowy zwiastun pokazuje jak muzyka wpływa na gameplay
Flintlock: The Siege of Dawn doczekało się kolejnej prezentacji. Tym razem deweloperzy skupili się na wyjaśnianiu roli muzyki w grze.
Flintlock: The Siege of Dawn to nietypowa gra akcji, w której system walki przypomina gry typu soulslike, jednak starcia są mocno oparte na rytmie. Gra ma zadebiutować latem 2024 na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Co ważne, w dniu premiery produkcja trafi do biblioteki usługi Xbox Game Pass.
Podczas pokazu Triple I Interactive zaprezentowano nowy materiał, w którym można było nie tylko zobaczyć kolejne fragmenty rozgrywki, ale także wysłuchać kompozytora Erica Hillmana. Ujawnił on, czym się kierował, tworząc muzykę do gry.
W trakcie potyczek ze zwykłymi oponentami ścieżka dźwiękowa ma być minimalistyczna, natomiast podczas starć z bossami, epicka. Materiał nie tylko pokazał przykładowe sceny potwierdzające słowa dewelopera, ale także zaprezentował kulisy prac nad ścieżką dźwiękową.