Zobaczcie 32 minuty czystej rozgrywki ze skasowanego Legacy of Kain: Dead Sun

W 2012 roku porzucono projekt o nazwie Legacy of Kain: Dead Sun, który zapowiadał się na ciekawą produkcję. Gra miała zostać duchowym spadkobiercą serii Soul Reaver, jednak coś poszło nie tak i Square Enix zdecydowało się porzucić ten tytuł.
Tytuł był tworzony przez dwie ekipy – Climax Studios przygotowywało tryb dla pojedynczego gracza, zaś Psyonix zajęło się trybem sieciowym. Gra miała zadebiutować na PlayStation 3, Xboksach 360, komputerach osobistych i... Na PlayStation 4 – jako jeden z tytułów startowych.
Twórcy przygotowywali swoje dzieło na silniku Unreal Engine 3. Projekt był przygotowywany przez 3 lata, ale jak zobaczycie poniżej, nadal znajdował się w bardzo wczesnej fazie projektowania.




Na zamieszczonym materiale możemy zobaczyć wiele aspektów rozgrywki – eksplorację, dyskusję bohaterów, walkę.
Wydawca – Square Enix – zdecydował się skasować produkcję, ponieważ uznano, że gra się nie sprzeda.
Co ciekawe, na początku gra miała trafić wyłącznie do dystrybucji cyfrowej, jednak w trakcie przygotowywania autorzy otrzymali zielone światło dotyczące wydania produkcji w pudełkach (PS3, X360 i PC). Następnie pojawiła się nawet opcja stworzenia projektu na PlayStation 4.
O grze mogliście przeczytać na PPE w 2013 roku – wtedy otrzymaliśmy grafiki koncepcyjne.