Chcieliście strasznego wyzwania, to macie. Koszmar zawitał do Dying Light 2: Stay Human

Gry
529V
Dying Light 2 Nightmare Mode Update
Grzegorz Cyga | 18.04, 17:30

Techland wciąż wsłuchuje się w głosy graczy i wzbogaca Dying Light 2: Stay Human o wyczekiwaną zawartość. Tym razem rozgrywka wzniesie się na nowy, wymagający poziom. 

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, dziś w ręce graczy Dying Light 2 Stay Human oddana zostaje wyjątkowa aktualizacja. Update wprowadza tryb „Koszmar”, który jest najbardziej wymagającym i wciągającym ze wszystkich dostępnych dotychczas poziomów trudności. Nowości mają za zadanie wzmocnić atmosferę horroru i odświeżyć rozgrywkę nawet najbardziej doświadczonym weteranom.

Dalsza część tekstu pod wideo

Do Dying Light 2: Stay Human został dodany tryb Koszmar, który jest inspirowany podobną atrakcją z pierwszej części serii. Nowy poziom trudności całkowicie zmienia aspekt zarządzania wytrzymałością dzięki systemowi wytrzymałości taktycznej. Ogranicza też ilość wskaźników wyświetlanych na interfejsie, co zapewni graczom bardziej rzeczywiste doświadczenie. Ponadto latarka zacznie migotać po zbyt długim użytkowaniu. Ci, którym uda się ukończyć grę na najwyższym poziomie trudności, otrzymają w nagrodę pamiętny strój Waltza.

Aktualizacja z trybem „Koszmar” wprowadza nie tylko nowy poziom trudności, ale również ogólne modyfikacje zarażonych i rozgrywki w nocy. Co więcej, fani współpracy od teraz będą mogli grać razem na mapach społeczności z maksymalnie trójką znajomych. Łucznicy odkryją nową mechanikę Megastrzału, a koneserzy personalizacji otrzymają możliwość zmiany wyglądu haka.

Ponadto w Azylu Pielgrzymów czeka na graczy darmowa skórka! Tam też uzyskacie więcej informacji na temat najnowszej aktualizacji. Natomiast na Blogu Deweloperów znajdziecie szczegółowe podsumowanie trybu „Koszmar”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dying Light 2 Stay Human.

Źródło: Informacja prasowa - better, gaming agency

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper